Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Arta amabilitatii la serviciu

Arta amabilitatii la serviciu
Arta amabilitatii la serviciu

Sa fii buna este bine pentru tine


Calea spre un loc de munca mai placut si mai altruist a fost deja bine batatorita. Filantropia, voluntariatul fata de comunitate si sponsorizarile de caritate devin din ce in ce mai mult un lucru obisnuit in universul corporatiilor. Responsabilitatea sociala a devenit o sintagma zumzaitoare, cu o serie de lideri din domeniul afacerilor de mare profil, care aleg sa foloseasca profiturile lor pentru finantarea proiectelor sociale si de invatamant decat pentru iahturi luxoase (gandeste-te la Bill Gates si Warren Buffet). Implicarea in proiecte comunitare, voluntariatul, strangerea de fonduri, chiar si corporatiile care lupta pentru ecologie (amabilitate fata de mediul inconjurator) sunt o dovada vie ca este bine sa daruiesti.

Aceste initiative scot in evidenta avantajele amabilitatii si bunatatii nu numai pentru receptor, dar si pentru ofertant. Altruismul la serviciu reprezinta cheia unui mediu profesional mai fericit si care implica angajati mai fericiti. Deci, ce este altruismul? Definit drept „comportamentul neegoist si de care beneficiaza alte persoane“ este, mai simplu, amabilitatea fata de alte persoane. Sa vedem ce poti face tu ca sa-ti transformi universul profesional intr-unul mai bun.

Iata cateva gesturi mici si mari de amabilitate la serviciu:
  • Ofera-i cuiva o ceasca cu cafea sau ceai fara sa-ti ceara.
  • Saluta toate persoanele din biroul tau la venire si la plecare.
  • Incearca sa cunosti si sa folosesti numele oamenilor (dar nu abuza).
  • Fa-ti timp pentru taclale. Ai grija sa-i incluzi pe toti cei din echipa.
  • Organizeaza o iesire in oras.
  • Daca cineva este in concediu medical, trimite-i un mesaj de incurajare.
  • Zambeste!
  • Felicita-ti colegul pentru o promovare sau o buna prezentare.
  • Felicita-ti colegii de ziua lor de nastere.
  • Ofera-te ca voluntara - du-te sa cumperi o cafea sau o ciocolata...
  • Trateaza oamenii tot timpul cu respect si demnitate.
  • Multumeste din tot sufletul.
  • Scrie un manifest de „amabilitate“ pentru echipa ta/departamentul tau.
  • Concureaza cu tine insati; colaboreaza cu ceilalti.
  • Fii apropiata de colegi daca trec printr-o perioada dificila in viata personala.
  • Sprijina avansarea profesionala a unui coleg.



Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre loc de munca

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre munca

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre arta

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre afaceri

Spune-ne opinia ta despre "Arta amabilitatii la serviciu"



6 - 4 =

Cele mai citite articole

Potrivit unei noi cercetari, bauturile dietetice sunt responsabile de aparitia obezitatii si a ...
Colesterolul este prezent in toate alimentele de origine animala, cum sunt carnea, lactatele si ...
Sistemul nostru imunitar este mai slab sau mai puternic in functie de sezon, iar meniul nostru ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Uneori imi pare ca acesti copii sunt dotati cu un alt fel de creier. I-am observat si ca parinte si ...
Caut articole care sa spuna mai mult decat du-te la psiholog. Parintii au nevoie si de sfaturi ...
ce opinie sa am daca acum citesc articolul.o parere foarte buna ,buna ,proasta sau foarte proasta ...

Horoscop zilnic




Bucura-te zilnic de Frumusetea Ta

Afla 25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit

Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton