Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce obiecte fura turistii romani din hoteluri

Ce obiecte fura turistii romani din hoteluri
Ce obiecte fura turistii romani din hoteluri

Potrivit unui studiu al portalului de rezervari HotelGuru.ro, circa 10% dintre turistii din pensiunile si hotelurile din Romania pleaca acasa cu obiecte din unitatile de cazare - prosoape, tacamuri, lenjerie de pat, telecomenzi. Sunt si cazuri mai ciudate, cand clientii au plecat cu furtunul de stins incendiul sau cu ghivecele cu flori.


Studiul a fost realizat pe un esantion de 140 de hotelieri din Romania, Astfel, aproximativ 10% dintre turistii cazati in pensiunile si hotelurile romanesti pleaca acasa cu diferite obiecte din unitatile de cazare.
Printre obiectele "imprumutate" de turisti se numara prosoapele, lenjeria de pat, halatele de baie, ghivecele cu flori. Unul dintre respondentii studiului a declarat chiar ca a avut un turist care a plecat acasa cu furtunul de stins incendiul.
Alt turist a inlocuit toate becurile cu led din apartament cu unele cu incandescenta.
Potrivit sursei citate, printre cele mai valoroase obiecte disparute se numara uscatoarele de par, tavi din inox, dar si tablouri si obiecte artizanale, astfel ca valoarea totala a daunelor avute in acest an poate ajunge la 2.000 - 2.500 de lei pe unitate hoteliera.
Cel mai frecvent, unitatile de cazare se confrunta cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73% din cazurile in care turistii pleaca acasa cu obiectele hotelului), tacamurile (44%), telecomanda (22%), obiecte sanitare (10%) sau alimente/bauturi din mini-bar, nedeclarate de turisti atunci cand se decazeaza (27%).
De cele mai multe ori turistul caruia i se reclama lipsa unor obiecte din camera in care a fost cazat, refuza sa recunoasca. Doar 10 manageri au sustinut ca turistii recunosc si restituie sau platesc daunele.
Mai mult decat atat, cei mai multi hotelieri declara ca in cazul in care observa ca a disparut ceva nu fac nimic, deoarece este riscul afacerii (63,3% dintre cazuri), iar 26% dintre acestia contacteaza clientul pentru a-si recupera obiectele. Cei mai multi tin o evidenta a clientilor care le-au provocat daune pentru a nu-i mai caza pe viitor.


Sursa foto: theultralinx.com


Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre hoteluri

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre pensiuni

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre turisti

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre tacamuri

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre prosoape

Spune-ne opinia ta despre "Ce obiecte fura turistii romani din hoteluri"



6 - 2 =

Cele mai citite articole

In foarte multe cazuri, Google s-a dovedit a fi cel mai bun prieten al tau, avand in vedere ca pare ...
Adeseori ne plangem ca timpul nostru este limitat, ca nu mai avem timp de familie, sa ne bucuram de ...
Lupta dusa impotriva cearcanelor nu este deloc una usoara, mai ales daca acestea sunt mostenite ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Serios? "O frantuzoaica nu ar purta niciodata o pereche de pantofi cu tocuri ametitoare nici ...
Bună ziua am un băiețel de 3ani când sta concentrat la tv sau la ...
Bucura-te zilnic de Frumusetea Ta

Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton