In prima parte a cercetarii a fost examinata reactia la mesajele verbale a fumatorilor si a subiectilor care au renuntat la fumat de cel putin un an. Nici in cazul fumatorilor, nici al ex-fumatorilor nu a aparut vreun semn de emotie in creier, acesta neprocesand mesajul verbal de avertizare, sustin realizatorii studiului.
In a doua parte, echipa de cercetatori a investigat reactia creierului la combinatia imagine - mesaj verbal. Creierul ambelor categorii de participanti in studiu a prezentat semne de emotii mai puternice la fostii fumatori.
Adaugarea imaginilor a condus si la procesarea mesajului verbal. In cazul fumatorilor, combinatia imagine - mesaj verbal a generat activari specifice sentimentului de vina si de stare de conflict mental.
Studiul despre efectele imaginilor de pe pachetele de tigari a condus la concluzia ca raspunsurile cele mai puternice se vad atunci cand subiectii sunt supusi la imagini foarte socante (tumori la gat si la plamani).
Realizatorii studiului atrag atentia ca pentru a avea impact mesajele folosite trebuie in mod necesar sa fie insotite de fotografii cu un continut fizic explicit.
"Pornind de aici am vrut sa vedem creierul in actiune in mod direct, apeland la tehnica de neuromarketing. Am obtinut astfel date nu doar despre ce gandeste consumatorul in mod constient, ci si despre cum reactioneaza la un produs in mod inconstient", a explicat, la randul sau, Dragos Carneci, reprezentant Synergon Consulting.
El a mentionat ca se studiaza in unele tari si posibilitatea ca unele pachete de tigari sa nu mai arate atractiv si eventual sa fie albe si cu mesajele pe ele.
Pentru a avea un impact asupra fumatorilor, este necesar ca textele sa fie insotite de imagini foarte dure, a subliniat Carneci.
Neuromarketingul este o stiinta revolutionara, care a aparut si pe piata din Romania si care propune mai multe instrumente de evaluare a activitatii creierului care sta la baza deciziilor de cumparare. Instrumentele de neuromarketing ofera date nu doar despre ce gandeste un consumator, ci si despre cum reactioneaza la un anumit produs sau o anumita reclama in mod inconstient.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Hon-Do-Ryu Karate
Descopera acum esenta acestei arte martiale chiar de la Sensei Georg Nicolau - initiatorul sistemului in lucrarea omonima Hon-Do-Ryu Karate Hon-Do-Ryu Karate urmeaza drumul vechilor maestri din Okinawa pune accent pe imbinarea celor 3 aspecte esentiale ale artelor martiale excluzand competitia sportiva ca scop in sine Gi –...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
de Sunt Fericita
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 1 vot.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!