Pentru a supravietui si a prospera in organizatia ta, trebuie sa dovedesti initiativa, sa ai idei si sa te implici. Conduci oameni. Oameni care sunt platiti sa munceasca; dar daca ei considera asta „doar un job“, nu vor da totul. Daca vin la munca cronometrandu-se si fac doar atat cat pot face in acest interval, atunci esti sortit esecului, prietene.
Pe de alta parte, daca vin cu ideea sa se simta bine, sa-si largeasca orizontul, sa fie provocati, inspirati si sa se implice, atunci sunt mari sanse sa dea ce-i mai bun. Problema e ca saltul de la o echipa nemotivata la o superechipa depinde numai de tine. Tu esti cel care trebuie sa-i inspire, sa-i conduca, sa-i motiveze, sa-i provoace, sa-i implice emotional.
Bine. Iti place provocarea, nu? Vestea buna este ca-i simplu sa faci o echipa sa se implice emotional. Tot ce ai de facut este sa-i determini sa le pese de ceea ce fac. {i asta e usor. Trebuie sa-i determini sa vada importanta a ceea ce fac, impactul asupra vietii oamenilor. Sa vada cum munca lor asigura satisfacerea nevoilor altor oameni, cum munca lor ii afecteaza pe ceilalti.
Convinge-i ca munca lor inseamna ceva, pentru ca este adevarat, desigur! Convinge-i de contributia lor in societate, si nu ca pur si simplu captusesc buzunarele proprietarului sau actionarilor sau ca ii asigura directorului general un cec gras.
Da, stiu ca e mai usor sa arati care este contributia cand conduci asistente medicale in raport cu o echipa de vanzari in publicitate, dar daca te gandesti bine poti sa gasesti valoare in orice rol si mandrie intrinseca la cei care fac orice fel de munca. Cum? Pai, cei care vand spatii de publicitate ajuta alte companii, unele poate foarte mici, sa-si gaseasca piata.
Atrag atentia potentialilor clienti catre lucruri pe care poate si le-au dorit de mult si de care chiar au nevoie. Mentin ziarele si revistele la cote inalte deoarece acestea se bazeaza pe veniturile din publicitate, iar acestea transmit informatii si/sau aduc bucurie celor care le cumpara (altfel nu le-ar cumpara, nu-i asa?).
Fa-i sa le pese, pentru ca este simplu sa faci asta. Uite, un lucru e clar. Oricine vrea in adancul sufletului sa fie apreciat si folositor. Cinicii vor spune ca-s prostii. Dar e un adevar profund. Tot ce trebuie sa faci este sa privesti in sufletul lor si vei descoperi grija, sentiment, interes, responsabilitate si implicare. Scoate-le pe toate la suprafata si oamenii te vor urma permanent si nici macar nu-si vor da seama de ce.
A, dar asigura-te ca te-ai convins pe tine mai intai, inainte de a incerca asta cu echipa ta. Crezi ca ceea ce faci are o importanta majora? Daca nu esti sigur, cauta profund, foarte profund, sa afli cum sa-ti pese...
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic
Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...
Oferta Speciala
valabila 48h

de
SuntFericita.roRedactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.