Ce ar trebui sa stii in cazul in care apar probleme dupa plecarea in calatorie?
- Preturile nu mai pot fi modificate in cursul celor 20 de zile care preced data plecarii, iar in cazul in care acestea sunt majorate cu mai mult de 10 % poti renunta la contract;
- Agentiile de turism sunt obligate sa incheie polite de asigurare pentru cazul in care ar intra in faliment si sa ofere informatii consumatorilor despre aceasta asigurare in cadrul contractului. Asigurati-va ca informatiile sunt in contract, astfel incat sa puteti lua legatura cu societatea de asigurari, daca apar probleme;
- In cazul in care locul de cazare nu este asa cum vi s-a promis, faceti fotografii, apoi luati legatura cu managementul respectivului hotel pentru a depune o plangere si anuntati imediat agentia de turism care v-a vandut pachetul de servicii turistice si care este obligata sa gaseasca o solutie;
- Pastrati toate documentele: fotografii, bonuri, chitante, contract, pliante cu oferte etc. pentru a va putea proba solicitarile in cazul aparitiei unor probleme.
Pentru siguranta descarca in telefonul mobil aplicatia ECC Net Travel, pastreaza in memoria telefonului numarul de la Centrul European al Consumatorilor – 0040 21 311 02 43 si da like paginii de facebook www.facebook.com/eccromania
In aplicatia ECC Net Travel poti gasi si informatii legate de ambasade, consulate, Ministerul Afacerilor Externe, prin urmare, este un instrument foarte util pentru orice calator.
Sursa: Centrul European al Consumatorilor Romania
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic
Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
de SuntFericita.ro
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 2.38
din 5
- 4 voturi.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!