Traim in era digitala, orice problema de orice natura (sentimentala, profesioanla) o transam prin intermediul e-mailului sau a telefonului. Cat de sanatos este sa facem acest lucru? Cate probleme nu a iscat o discutie la serviciu prin e-mail? In exemplul nostru s-ar putea sa existe un numar de cauze (si o gama variata de idei pentru a rezolva problema):
- Prea multe e-mail-uri cu CC, motivate de faptul ca „s-ar putea sa te intereseze "problema“.
- Prea mult "management prin e-mail"
- Oameni care trimit e-mail-uri celor de langa ei.
Este totusi important sa incerci sa te concentrezi asupra adevaratei cauze a problemei pentru ca va permite ideilor pe care le generezi in etapa urmatoare sa fie concentrate mai direct.
Va propunem urmatorul obiectiv de rezolvare a problemei:
Reducerea numarului de e-mail-uri pentru ca noi sa discutam mai mult unii cu altii.
Metoda cea mai buna de atingere a acestui obiectiv ar fi sa propunem niste idei de rezolvare a problemelor. Acestea includ:
? Interzicerea trimiterii de e-mail-uri catre persoanele care stau la 5 metri de tine.
? Declararea zilei de vineri ca zi fara e-mail-uri.
? Includerea in CC a unui numar de maximum sase persoane.
? Folosirea e-mail-ului doar ca o confirmare scrisa a acordurilor verbale.
Apoi, pentru a-i face pe oameni sa vorbeasca mai mult, va propunem un obiectiv revizuit:
Reducerea numarului de e-mail-uri trimise in interiorul companiei, astfel incat nimeni sa nu trimita mai mult de 15 pe zi
Acesta este, fara indoiala, un lucru mai bun pentru ca include un standard (15 pe zi) care poate fi masurat in timp. Stabilirea unui standard iti permite sa observi daca functioneaza ideile generate pentru rezolvarea problemei. Obiectivul revizuit le-a permis sa vina cu idei in plus pentru rezolvarea problemei:
? Configurarea unui raspuns automat la e-mail-uri care ii anunta pe destinatarii externi ca e-mail-ul a fost primit si citit.
? Telefoneaza colegilor sau vorbeste-le direct, dar scurt si la obiect.
? Toata lumea trebuie sa vorbeasca cu cel putin 10 persoane pe zi.
? Destinatarii e-mail-urilor pot trimite raspunsuri in care sa intrebe: „De ce mi-ai trimis acest e-mail?“, daca considera acest lucru necesar.
? Abrevierea „FYI*“ este interzisa in e-mail-uri.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In slujba coroanei
Volumul memorialistic & 39;In slujba coroanei& 39; ne invita sa cunoastem perspectiva personala a autorului dl Dan Ion Lazar membru al echipei ce a insotit Familia Regala la revenirea in tara ca martor si participant direct la evenimentele petrecute atunci dar si mai tarziu la activitatile Casei Regale Romane Aflam intai despre...
Oferta Speciala
valabila 48h
de
SuntFericita.roRedactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 1 vot.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "
Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"