Realizata cu scopul de a reda stilul inconfundabil italian ce face parte din ADN-ul brand-ului, noua campanie a fost conceputa pe baza unui scenariu din viata moderna, brodat pe motivul iubirii capricioase. Aceasta pune in evidenta eleganta masculina si curajul de a aborda combinatii nonconformiste. Stilul se impune in detrimentul seductiei, a carei dimensiune aventuroasa este captivanta, dar efemera.
Bazata pe tendintele internationale, cromatica colectiei Bigotti este inspirata din nuantele gelateriei traditionale italiene. Fructe de padure (frutti di bosco), galben (lemoni), menta, fistic (pistachio), dar si tonuri mediteraneeene de albastru cu diferite intensititati, de la albastru la navy pana la alb si bej – evocă dezinvoltura „La Dolce Vita”. Farmecul italian inconfundabil este redat prin camasi cu imprimeuri florale de diferite dimensiuni, subtile sau evidente, ce contribuie la alcatuirea unui imagini elaborate si fresh.
Expresie a masculinitatii in vestimentatie, sacourile cu croieli stricte sunt „echilibrate” prin elementele nonconformiste. Pantalonii chino raman fideli designului clasic, dar surprind prin varietatea de nuante, integrandu-se astfel in tema colectiei.

Temele clasic&nonconformist alterneaza si in cazul pantofilor. Nuantele de maro cafea, aluna sau ciocolata sunt rezervate modelelor clasice si smart, in vreme ce modelele casual adopta tonuri indraznete (verde, galben, rosu).

Asemenea sezoanelor precedente, noua colectie ramane consecventa in selectionarea materialelor din fibre naturale, atentia asupra croiului, detaliilor si executiei impecabile.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid privind aplicarea dreptului la educatie pentru copiii cu dizabilitati din Romania
De ce copiii cu dizabilitati sunt marginalizati sau chiar exclusi intr-o forma sau alta din sistemul national de educatie Nu e suficient ca acesti copii duc deja o lupta cumplita cu ei insisi De ce trebuie sa duca inca una cu autoritatile cu institutii indiferente care de fapt sunt obligate prin lege sa le faciliteze accesul la educatie ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h

Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
