“De la tehnologiile pe care le adopta, produsele alimentare achizitionate si pana la bancile la care apeleaza ori masinile pe care le conduc, adultii se bazeaza pe opiniile tinerilor atunci cand vine vorba de cumparaturi. Incrucisand sursele in scopul de a gasi informatii si opinii atat pozitive, cat si negative in legatura cu lucrurile care ii intereseaza, tinerii sunt capabili sa le impartaseasca parintilor opinii sustinute de argumente solide si documentate", mai adauga Lacramioara Loghin.
Existenta actuala fiind definita de MacBook, iPad, Google, Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram, Youtube, WhatsApp, Android, tinerii nu sunt doar influentatorii parintilor lor, ei devin influentatorii propriei generatii, prin intermediul user generated content (recomandari, review-uri, comentarii, storytelling) via bloguri, vloguri, forumuri de discutii, postari, chat-uri, tweet-uri, imagini, fisiere video si audio.
Acesti influenceri reprezinta noii ambasadori de brand.
"De exemplu, o vedeta YouTube este in zilele noastre mult mai credibila decat o celebritate. Iar acest lucru indica schimbari majore in zona de influencer marketing, cel mai adesea orientata pana in prezent spre celebrity endorsement. Astazi insa, focusul este asupra acestor digital content creators", declara Lacramioara Loghin.
Este, de asemenea, important de stiut ca in prezent consumatorii nu mai sunt atrasi de campaniile ce le ofera <sansa> de a-si personaliza produsele, ei vor sa defineasca branduri si sa faca parte din ADN-ul lor.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic
Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
de SuntFericita.ro
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 2 voturi.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!