Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Adolescentii sunt cei care influenteaza cele mai multe decizii de cumparare ale adultilor

de SuntFericita.ro la 2016-05-12
Adolescentii sunt cei care influenteaza cele mai multe decizii de cumparare ale adultilor
Adolescentii de astazi, cunoscuti si sub denumirea de Generatia Z, nu mai au fani printre stele de cinema sau vedete de televiziune. Acestia aspira de multe ori la cariera sau la stilul de viata al oamenilor simpli, pe care ii considera asemanatori cu ei, cu o prezenta puternica pe platformele pe care ei le viziteaza. Acestea sunt rezultatele studiului calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta la finalul anului trecut.


"Adolescentii de astazi sunt principalii influentatori atunci cand vine vorba de deciziile pe care parintii lor le iau”, afirma Lacramioara Loghin, coordonatorul studiului.

“De la tehnologiile pe care le adopta, produsele alimentare achizitionate si pana la bancile la care apeleaza ori masinile pe care le conduc, adultii se bazeaza pe opiniile tinerilor atunci cand vine vorba de cumparaturi. Incrucisand  sursele in scopul de a gasi informatii si opinii atat pozitive, cat si negative in legatura cu lucrurile care ii intereseaza, tinerii sunt capabili sa le impartaseasca parintilor opinii sustinute de argumente solide si documentate", mai adauga Lacramioara Loghin.

Existenta actuala fiind definita de MacBook, iPad, Google, Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram, Youtube, WhatsApp, Android, tinerii nu sunt doar influentatorii parintilor lor, ei devin influentatorii propriei generatii, prin intermediul user generated content (recomandari, review-uri, comentarii, storytelling) via bloguri, vloguri, forumuri de discutii, postari, chat-uri, tweet-uri, imagini, fisiere video si audio.

Acesti influenceri reprezinta noii ambasadori de brand.

"De exemplu, o vedeta YouTube este in zilele noastre mult mai credibila decat o celebritate. Iar acest lucru indica schimbari majore in zona de influencer marketing, cel mai adesea orientata pana in prezent spre celebrity endorsement. Astazi insa, focusul este asupra acestor digital content creators", declara Lacramioara Loghin.

Este, de asemenea, important de stiut ca in prezent consumatorii nu mai sunt atrasi de campaniile ce le ofera <sansa> de a-si personaliza produsele, ei vor sa defineasca branduri si sa faca parte din ADN-ul lor.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic


Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...

Oferta Speciala
valabila 48h

de SuntFericita.ro
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.

Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!

    Cele mai citite articole

    Grasimea de la nivelul abdomenului este inamicul numarul unu al femeilor care isi doresc o talie de ...
    Proteinele, pentru majoritatea oamenilor inseamna o portie de carne carne, sursa sigura pe care ...
    Pietrele la rinichi, infectiile de tract urinar sau cancerul renal sunt doar cateva dintre ...
    Slabeste rapid si scapa de toxine!
     
    Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume
    Citeste zilnic GRATUIT totul
    despre sanatate, frumusete, stil!
     
    Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016