1. Alege-ti o perioada de timp – o luna, cateva luni, de acum pana la sfarsitul lunii viitoare, de acum pana la sfarsitul anotimpului, jumatate de an, restul timpului pana la sfarsitul anului – orice ti se potriveste.
2. Fa o lista cu toate proiectele pe care le aveti de realizat in aceasta perioada pe care ati ales-o. Includeti in lista orice proiect care:
? se finalizeaza in perioada pe care ai ales-o;
? incepe in perioada pe care ai ales-o;
? incepe si se finalizeaza in perioada pe care ati ales-o;
? se desfasoara in perioada pe care ai ales-o.
3. Acum adauga pe lista ceea ce pot fi lucruri ca „afaceri in general“ sau „zi de munca“. Acestea pot fi lucruri ca:
? Intalniri. Toate intalnirile pot fi despre anumite proiecte, dar majoritatea dintre noi avem „intalniri de grup“, „intalnirea de luni“, „intalnirea generala“ si asa mai departe. De asemenea, nu uita ca, uneori, inaintea unei intalniri, ai pregatiri de facut, apoi va fi intalnirea propriu-zisa, iar apoi va trebui sa faci rapoarte sau actiuni de comunicare.
? Rapoarte. Poate jobul tau presupune realizarea (sau citirea) multora dintre acestea.
? Intreruperi. Indiferent daca vin de la o persoana sau prin telefon (fix saumobil), fiecare dintre noi se confrunta cu asa ceva.
? Mesaje/E-mailuri. Posibilitatea tuturor e-mailurilor este legata de anumite proiecte, dar majoritatea dintre noi gasim multe alte lucruri de care trebuie sa ne ocupam in fiecare zi.
? Calatorii/Vizite. Poate veti merge intr-o calatorie de afaceri sau cineva va face o vizita care iti a va rapi din timp.
? Cursuri. Poate esti instruit pe un fel de curs sau instruiesti pe altcineva.
? Concediul anual/vacanta/sarbatori. Intotdeauna placut!
? Conducerea oamenilor. Poate sunteti managerul unui grup de persoane si asta iti ocupa timp.
? Apeluri telefonice. Cu totii avem cateva/multe din acestea de care trebuie sa ne ocupam in fiecare zi.
? Completare. Poate ca organizatia se extinde si trebuie sa iti petreci mult timp uitandu-te pe rapoarte, intervievand oameni si facand activitatile descrise.
? Nervozitate. Vorbeste de la sine!
? A acoperi alti oameni. Poate ca inlocuiti oameni care sunt plecati in concediu.
4. Adaugati un punct suplimentar listei numit „Lucruri noi“. Poate fi faptul ca la slujba ta nimic nu se va schimba in intervalul de timp stabilit.
(Am auzit ca sunt astfel de slujbe, desi eu n-am dat peste niciuna de acest gen!)
Pesemne, ceea ce e mai probabil e faptul ca lucrurile noi vor aparea pe parcurs. Nu stim care sunt, deoarece ele nu au avut loc – stim doar ca in mod inevitabil ele vor avea loc. „Lucrurile noi“ sunt pentru a acoperi aceste cazuri.
5. In cele din urma, este ceva din munca ta care ar trebui luat in considerare? Exista ceva ce nu ai facut si care te framanta? Scoateti-l din minte si puneti-l pe hartie.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Prin Bucuresti cu rucsacul in spate
Ca sa nu cada in derizoriu un autor contemporan de literatura de calatorie trebuie sa stie sa spuna povesti frumoase Si mai ales sa le spuna frumos Dan Manusaride a demonstrat ca poate face si una si alta in volumele pe care le-a publicat tot la editura Rentrop & Straton in anii din urma Calatorind prin aer pe apa...
Oferta Speciala
valabila 48h
de
SuntFericita.roRedactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 1 vot.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "
Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"