Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Secretul platit cu 1 milion de dolari de Coca-Cola

de Alina Negrutiu la 2014-07-02
Secretul platit cu 1 milion de dolari de Coca-Cola
Coca-Cola trece printr-o perioada mai grea. Compania detine mai multe produse promovate pentru consumatorii "atenti" la sanatatea lor. Dar cel mai cunoscut este bautura omonima, un produs care nu are nici cea mai mica valoare nutritionala si care este adesea acuzata ca fiind factor contributor la epidemia mondiala de obezitate, relateaza realfarmacy.com.


Avand in vedere ca cererea pentru bauturile carbogazoase si apa dulce cu arome create de companie a scazut, Coca-Cola se bazeaza din ce in ce mai mult pe alternativele sanatoase. Asa se face ca isi promoveaza tot mai intens brand-uri precum Honest Tea, Powerade si Simply Orange, scrie Bloomberg.
In octombrie, rapoartele financiare ale companiei au dezvaluit cum Coca-Cola a contribuit in secret cu peste 1 milion de dolari la lupta impotriva includerii organismelor modificate genetic pe eticheta, in Washington. A fost nevoie ca procurorul General sa dea in judecata Asociatia Producatorilor pentru ceea ce s-a dovedit a fi o incalcare de 1 milion de dolari a legilor financiare ale statulului. 
Consumatorii de bauturi sanatoase vor insa sa stie ce este in bauturile lor. Folosind banii din vanzarile brandurilor naturale pentru a finanta in secret o agenda anti-alegere care ii priveaza pe consumatori de dreptul de a sti ce mananca, Coca-Cola a tradat interesul public si se situeaza in tabara gresita.
Un sondaj recent efectuat de New York Times arata ca 93% dintre americani sunt in favoarea ideii de a include pe eticheta OMG-urile (organismele modificate genetic). Momentul de cotitura a fost lupta dura prin care companii multinationale (DuPont, Monsanto, Coca-Cola, Pepsi) au cheltuit peste 46 de milioane de dolari pentru a-i convinge pe californieni sa respinga textul de lege care prevede instiintarea consumatorilor in legatura cu prezenta OMG-urilor. 
La nivel mondial, semnalarea OMG-urilor pe etichete este obligatorie in 60 de tari (inclusiv membre ale UE).
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
De dor de sufletul lui Andersen - Nichita Stanescu


Texte cu o circulatie foarte restransa si texte inedite ale poetului Nichita Stanescu – un mic tezaur care a stat ascuns vreme de decenii Volumul contine si un corp de texte originale recoltate din arhiva personala a autorului de sotia sa Comoara a fost pastrata de autor intr-un dosar pe coperta caruia a scris De dor...

Oferta Speciala
valabila 48h

Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!

Cele mai citite articole

In fiecare etapa a vietii, femeile se confrunta cu schimbari hormonale semnificative, iar una ...
Te-ai simtit vreodata coplesita de haosul din locuinta ta si nu ai stiut cum sa faci fata ...
Semintele de chia nu sunt doar o sursa bogata de nutrienti esentiali, ci si un ingredient versatil ...
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Sanatate in bucate - 10 retete pentru detoxifiere si stare de bine
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0