Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Secretul platit cu 1 milion de dolari de Coca-Cola

de Alina Negrutiu la 2014-07-02
Secretul platit cu 1 milion de dolari de Coca-Cola
Coca-Cola trece printr-o perioada mai grea. Compania detine mai multe produse promovate pentru consumatorii "atenti" la sanatatea lor. Dar cel mai cunoscut este bautura omonima, un produs care nu are nici cea mai mica valoare nutritionala si care este adesea acuzata ca fiind factor contributor la epidemia mondiala de obezitate, relateaza realfarmacy.com.


Avand in vedere ca cererea pentru bauturile carbogazoase si apa dulce cu arome create de companie a scazut, Coca-Cola se bazeaza din ce in ce mai mult pe alternativele sanatoase. Asa se face ca isi promoveaza tot mai intens brand-uri precum Honest Tea, Powerade si Simply Orange, scrie Bloomberg.
In octombrie, rapoartele financiare ale companiei au dezvaluit cum Coca-Cola a contribuit in secret cu peste 1 milion de dolari la lupta impotriva includerii organismelor modificate genetic pe eticheta, in Washington. A fost nevoie ca procurorul General sa dea in judecata Asociatia Producatorilor pentru ceea ce s-a dovedit a fi o incalcare de 1 milion de dolari a legilor financiare ale statulului. 
Consumatorii de bauturi sanatoase vor insa sa stie ce este in bauturile lor. Folosind banii din vanzarile brandurilor naturale pentru a finanta in secret o agenda anti-alegere care ii priveaza pe consumatori de dreptul de a sti ce mananca, Coca-Cola a tradat interesul public si se situeaza in tabara gresita.
Un sondaj recent efectuat de New York Times arata ca 93% dintre americani sunt in favoarea ideii de a include pe eticheta OMG-urile (organismele modificate genetic). Momentul de cotitura a fost lupta dura prin care companii multinationale (DuPont, Monsanto, Coca-Cola, Pepsi) au cheltuit peste 46 de milioane de dolari pentru a-i convinge pe californieni sa respinga textul de lege care prevede instiintarea consumatorilor in legatura cu prezenta OMG-urilor. 
La nivel mondial, semnalarea OMG-urilor pe etichete este obligatorie in 60 de tari (inclusiv membre ale UE).
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic


Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...

Oferta Speciala
valabila 48h

Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!

Cele mai citite articole

Proteinele, pentru majoritatea oamenilor inseamna o portie de carne carne, sursa sigura pe care ...
Pietrele la rinichi, infectiile de tract urinar sau cancerul renal sunt doar cateva dintre ...
Imbunatatirea digestiei este un proces de durata, care presupune o grija si o atentie amanuntita in ...
Slabeste rapid
si scapa de toxine!
Iti oferim un Raport Special GRATUIT
"Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
Citeste zilnic GRATUIT totul despre sanatate, frumusete, stil!
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016