Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 Calitati pe care trebuie sa le ai la job

5 Calitati pe care trebuie sa le ai la job
de la 2018-10-24
5 Calitati pe care trebuie sa le ai la job

Sa te faci remarcat intr-un sens bun la locul de munca nu este deloc o munca usoara, mai ales ca toata lumea vrea sa iasa in evidenta si de multe ori metodele la care apeleaza nu sunt tocmai corecte. Insa, daca ai aceste calitati, atunci cu siguranta vei fi apreciat in colectivul tau si, cine stie, poate chiar promovat pe un post mai bun de atat!


Indiferent de activitatile zilnice pe care le facem si le stim fara sa clipim, la locul de munca nu trebuie sa intervina montonia. Este spatiul in care ne petrecem 5 zile pe saptamana, aproximativ 8 ore pe zi, iar asta ar trebui sa ne motiveze sa acordam mai multa atentie lucrurilor si oamenilor din jur. Pentru a fi o persoana calda si placuta este important sa iti arati cateva calitati la locul de munca. Si anume:
 
Increderea. In primul rand increderea fata de task-urile zilnice pe care le ai de dus la bun sfarsit. Este necesar sa iti indeplinesti obligatiile si sa iti respecti termenele limita pe care le-ai stabilit initial. Increderea ca vei reusi este una dintre calitatile pe care angajatorii o apreciaza, aducandu-ti un feedback pozitiv la serviciu.
 
Fii o persoana de ajutor. In ciuda activitatii profesionale, atunci cand un coleg are nevoie de ajutor, fa un gest in acest sens. Cu siguranta vei primi aprecierea acestuia si ii vei impresiona pe cei din jur. Armonia trebuie sa existe in orice echipa, avand in vedere timpul petrecut impreuna. In caz contrar, va fi un chin pentru tine sa stai atat de multe ore la birou.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid privind aplicarea dreptului la educatie pentru copiii cu dizabilitati din Romania


De ce copiii cu dizabilitati sunt marginalizati sau chiar exclusi intr-o forma sau alta din sistemul national de educatie Nu e suficient ca acesti copii duc deja o lupta cumplita cu ei insisi De ce trebuie sa duca inca una cu autoritatile cu institutii indiferente care de fapt sunt obligate prin lege sa le faciliteze accesul la educatie ...

Oferta Speciala
valabila 48h
Fii o persoana cu initiativa. Daca iti doresti sa fii observat, atunci cel mai bine ar fi sa iti depasesti zona de confort si sa ai initiativa in mai multe activitati de la birou. Dovedeste ca esti dedicat proiectului in care te afli si fa-te remarcat prin criticile constructive pe care le aduci. Daca iti doresi o cariera in ascensiune, atunci depaseste-ti limitele si incearca intotdeauna sa inveti lucruri noi.
 
Fii perseverent. Faptul ca nu te dai niciodata batut, indiferent de activitatile pe care le ai de facut, te va ajuta sa te faci remarcat in birou. Este o calitate pe care multi angajatori o cauta deoarece in felul acesta vei reusi sa te autodepasesti in mod constant. Nu este o solutie sa cedezi in cele mai mici situatii de presiune, ci indicat este sa cauti solutii pentru a trece peste si evident pentru a castiga aprecierea celor din jur.
 
Fii un om bun. Indiferent de rautatile pe care le auzi in jur, stim ca sunt multe, incearca sa iti pastrezi un echilibru si sa eviti orice forma de barfa si scandal. In primul rand te vor ajuta pe tine sa ai o viata mult mai usoara la locul de munca, dar ii va indemna si pe cei din jur sa renunte la rautatile gratuite. Daca in orice situatie iti vei mentine calmul si echilibru, cu siguranta vei fi considerat o persoana potrivita pentru avansare. Daca este nevoie de un sfat, atunci incearca sa acorzi atentie in jurul tau si sa oferi un sfat constructiv. 

Sursa foto: pixabay.com



Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

    Spune-ne opinia ta despre "5 Calitati pe care trebuie sa le ai la job"

    Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


    1 + 4 =

    Cele mai citite articole

    Fiecare dus al zilei trebuie sa fie un moment de relaxare care sa iti ofere energie si buna ...
    Toti copiii iubesc dulciurile. Sunt tentati de orice produs colorat, care arata bine si care, ...
    De cate ori nu ti s-a intamplat sa cumperi o jucarie pentru nazdravanul tau si el sa se ...

    Comentarii articole

    Spune-ti parerea
    Sigur bunica stia ce-s alea oregano si chimen :
    Fiti mai atenti la ceea ce publicati! Copiii intre 3 și 6 ani au nevoie de 13 ore de somn, ...
    Eu folosesc uleiul de ricin in vopseaua de par .este f bun
    Slabeste rapid si scapa de toxine!
     
    Detoxifiere sanatoasa - Ghid complet pentru femei
     
    Citeste zilnic GRATUIT totul
    despre sanatate, frumusete, stil!
     
    Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
    0