Evaluarea psihosomatica ar putea reflecta ca micutii sunt pregatiti pentru a intra in invatamantul primar indiferent daca au cinci, sase sau sapte ani, insa exista si cazuri speciale in care micutii ar putea sa nu isi intre in ritm si sa nu tina pasul cu lectiile. In acel moment, conducerea scolii ar putea lua decizia de a-i trimite pentru inca un an la gradinita.
"In primul rand s-a dovedit ca in cele mai multe cazuri este afectat copilul care da semne de oboseala, demonstreaza o capacitate de concentrare redusa, prin urmare debutul lui scolar nu este unul de succes, cata vreme in mod repetat el simte ca nu are reactia la fel de buna ca a celorlalti din clasa si acumuleaza, rand pe rand, mici frustari.
Copilul pe de o parte este supus unui efort mai mare decat poate sa suporte, dar apare si insatisfactia parintilor pentru ca si ei observa, chiar daca nu recunosc, ca nu a fost alegerea cea mai buna", a explicat inspectorul scolar Elena Mindru.
In plus, inscrierea prematura a copiilor la scoala influenteaza si calitatea activitatii la clasa a invatatorului si a celorlalti copii.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid privind aplicarea dreptului la educatie pentru copiii cu dizabilitati din Romania
De ce copiii cu dizabilitati sunt marginalizati sau chiar exclusi intr-o forma sau alta din sistemul national de educatie Nu e suficient ca acesti copii duc deja o lupta cumplita cu ei insisi De ce trebuie sa duca inca una cu autoritatile cu institutii indiferente care de fapt sunt obligate prin lege sa le faciliteze accesul la educatie ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
