In luna februarie a acestui an, Fashion Days a introdus returul gratuit pentru toate comenzile realizate de clientii sai. Astfel, in termen de 30 de zile, acestia pot returna unul sau toate produsele achizitionate, indiferent de valoarea coletului sau de modalitatea de plata (ramburs sau cu cardul), printr-un simplu click in contul de client care plaseaza automat comanda catre un curier DPD.
"Daca am fi un magazin online lansat anul trecut si am fi la primii nostri clienti ne-am mandri cu o rata foarte mica de retur. Anul trecut, din totalul clientilor care au comandat o singura data, un singur produs, doar 12.4% au returnat. Asta pentru ca la prima comanda, un client prefera sa cumpere produse a caror marime este deja testata offline sau accesorii", precizeaza Razvan Predica.
"Insa, Fashion Days este cea mai mare destinatie de fashion din Romania, lansata in 2009, asa ca frecventa de cumparare, in cazul multor clienti, a ajuns la un nivel care ne maguleste. Avem clienti care au plasat in 2015 chiar si peste 100 de comenzi pe luna. Firesc, in cazul acestui segment de clienti experimentati rata de retur creste. Pentru acestia, returul este un obicei. Folosindu-l, ei experimenteaza branduri noi si profita de cele mai bune oferte din shop. Asadar, venim in intapinarea acestui comportament, cu serviciul de livrare gratuita care completeaza foarte bine experienta de cumparare la Fashion Days", mai spune el.
In 2015, rata de retur a produselor comandate de romani la Fashion Days a fost de 19,9% in scadere cu 20% fata de anul precedent. Dupa introducerea serviciului, aceasta a ajuns la 23%, insa, ponderea produselor returnate se mentine sub media de retur din piata. Acest fapt se datoreaza gamei de peste 500.000 de produse de la peste 1000 de branduri de renume, descrierilor detaliate si fotografiilor la rezolutie inalta din shop, dar si datorita reducerii timpului mediu de livrare, la aproximativ 2 zile lucratoare.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Prin Bucuresti cu rucsacul in spate
Ca sa nu cada in derizoriu un autor contemporan de literatura de calatorie trebuie sa stie sa spuna povesti frumoase Si mai ales sa le spuna frumos Dan Manusaride a demonstrat ca poate face si una si alta in volumele pe care le-a publicat tot la editura Rentrop & Straton in anii din urma Calatorind prin aer pe apa...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
de SuntFericita.ro
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 1 vot.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!