"Daca in urma cu cativa ani, barbatii foloseau doar clasicul sapun, deodorantul si crema de ras, acum tot mai multi folosesc geluri de dus, sampoane, diverse lotiuni hidratante pentru fata si corp pe care si le aleg cu grija", a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.
Considerata pana recent o preocupare pur feminina, ingrijirea tenului si a corpului isi fac loc acum in ritualul zilnic de ingrijire al barbatilor. Aceasta tendinta este corelata cu o mai buna intelegere a nevoilor specifice ale pielii barbatului dar si cu o crestere a puterii de cumparare din ultimii ani.
Pielea unui barbat este diferita de cea a unei femei, arata specialistii din domeniu. Conform Academiei Dermatologice Americane, pielea unui barbat este mai groasa, cu pori mai mari, mai putina grasime subcutanata si genereaza de patru ori mai mult sebum. Aceste caracteristici fac ca pielea barbatilor sa necesite o ingrijire diferita, precum utilizarea zilnica a gelurilor de curatare si a cremelor fara o baza uleioasa, cu texturi non-grase.
Un studiu recent arata ca 3 din 10 barbati romani din mediul urban folosesc o crema sau un gel pentru ingrijirea fetei (36%), rezultat ce pozitioneaza Romania la un nivel similar cu alte tari europene, precum Marea Britanie sau Franta, unde 42% respectiv 46% dintre barbati utilizeaza creme de fata.
Totusi, pe primele pozitii in topul vanzarilor Douglas din segmentul de produse de ingrijire dedicate barbatilor raman produsele clasice, precum sampoanele si gelurile de dus sau produse de barbierit.
"Diversificarea gamei de produse pentru barbati a devenit o prioritate pentru Douglas avand in vedere evolutia pozitiva inregistrata de acest segment cat si potentialul de crestere reprezentat de categoria de ingrijire a pielii", a continuat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.
Gama Douglas propune noua produse de baza pentru nevoile unui barbat activ, de la gel de dus, sampon pana la crema de fata cu proprietati antirid si crema activa pentru ochi, deodorantul spray si crema de mani, recent introduse in gama.
Produsele sunt dezvoltate de specialisti in cosmetica, se pozitioneaza in segmentul middle-premium si propun preturi accesibile, de la 33 lei pentru o crema de maini pana la 132 de lei pentru crema hidratanta antirid.
Douglas opereaza pe piata locala un numar de 18 magazine si a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 55 milioane de lei si o crestere de 7,4% fata de 2012.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Prin Bucuresti cu rucsacul in spate
Ca sa nu cada in derizoriu un autor contemporan de literatura de calatorie trebuie sa stie sa spuna povesti frumoase Si mai ales sa le spuna frumos Dan Manusaride a demonstrat ca poate face si una si alta in volumele pe care le-a publicat tot la editura Rentrop & Straton in anii din urma Calatorind prin aer pe apa...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
de SuntFericita.ro
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 1 vot.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!