Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adolescentii sunt cei care influenteaza cele mai multe decizii de cumparare ale adultilor

Adolescentii sunt cei care influenteaza cele mai multe decizii de cumparare ale adultilor
de la 2016-05-12
Adolescentii sunt cei care influenteaza cele mai multe decizii de cumparare ale adultilor

Adolescentii de astazi, cunoscuti si sub denumirea de Generatia Z, nu mai au fani printre stele de cinema sau vedete de televiziune. Acestia aspira de multe ori la cariera sau la stilul de viata al oamenilor simpli, pe care ii considera asemanatori cu ei, cu o prezenta puternica pe platformele pe care ei le viziteaza. Acestea sunt rezultatele studiului calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta la finalul anului trecut.


"Adolescentii de astazi sunt principalii influentatori atunci cand vine vorba de deciziile pe care parintii lor le iau”, afirma Lacramioara Loghin, coordonatorul studiului.

“De la tehnologiile pe care le adopta, produsele alimentare achizitionate si pana la bancile la care apeleaza ori masinile pe care le conduc, adultii se bazeaza pe opiniile tinerilor atunci cand vine vorba de cumparaturi. Incrucisand  sursele in scopul de a gasi informatii si opinii atat pozitive, cat si negative in legatura cu lucrurile care ii intereseaza, tinerii sunt capabili sa le impartaseasca parintilor opinii sustinute de argumente solide si documentate", mai adauga Lacramioara Loghin.

Existenta actuala fiind definita de MacBook, iPad, Google, Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram, Youtube, WhatsApp, Android, tinerii nu sunt doar influentatorii parintilor lor, ei devin influentatorii propriei generatii, prin intermediul user generated content (recomandari, review-uri, comentarii, storytelling) via bloguri, vloguri, forumuri de discutii, postari, chat-uri, tweet-uri, imagini, fisiere video si audio.

Acesti influenceri reprezinta noii ambasadori de brand.

"De exemplu, o vedeta YouTube este in zilele noastre mult mai credibila decat o celebritate. Iar acest lucru indica schimbari majore in zona de influencer marketing, cel mai adesea orientata pana in prezent spre celebrity endorsement. Astazi insa, focusul este asupra acestor digital content creators", declara Lacramioara Loghin.

Este, de asemenea, important de stiut ca in prezent consumatorii nu mai sunt atrasi de campaniile ce le ofera <sansa> de a-si personaliza produsele, ei vor sa defineasca branduri si sa faca parte din ADN-ul lor.



Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

    Spune-ne opinia ta despre "Adolescentii sunt cei care influenteaza cele mai multe decizii de cumparare ale adultilor"



    4 + 7 =

    Cele mai citite articole

    Inca de acum cateva saptamani, asteptam cu nerabdare in redactie anuntarea culorii vedeta a anului ...
    Mos Nicolae, ocrotitorul copiilor, al celor nevoiasi, al celor nedraptatiti, al marinarilor si al ...
    Samponul cu bicarbonat de sodiu ofera rezultate incredibile asupra podoabei capilare la un pret ...

    Comentarii articole

    Spune-ti parerea
    culoare tonica,este superba si reflecta forta pasiunea si curajul celui care o foloseste.
    Articole pertinente . Îti arata calea spre o sanatate care izvoraste in primul rând din natura.
    si eu am un bambus si este mare sunt dana paa
    Bucura-te zilnic de Frumusetea Ta

    Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

    Citeste zilnic GRATUIT totul
    despre sanatate, frumusete, stil!

    Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
    Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton
    0