Relatia cu colegii de munca nu este deloc una usor de gestionat. Oamenii sunt diferiti si nu putem sa ii multumim pe toti, insa o relatie apropriata cu colegii de birou duce in mod automat si la o productivitate mult mai ridicata. Din pacate, exista si greseli pe care le facem si care afecteaza relatiile colegiale. Iata care sunt acestea!
-
Nu iti adaugi colegii pe retelele de socializare. Daca nu te imprietenesti cu colegii de birou, atunci nu ai cum sa ai o relatie colegiala fericita. Pentru a va cunoaste si pentru a purta mai usor conversatii, atunci nu refuza prietenia acestora pe retelele de socializare. Deveniti prieteni si in viata de zi cu zi si in felul acesta vei reusi sa ai un program de munca mult mai distractiv.
- Nu aduci gustari la birou. Daca vrei sa ai o reputatie buna la birou, atunci vino din cand in cand cu mici atentii pentru colegi. Bineinteles ca nu trebuie sa iti ocupi o zi intreaga din timpul tau liber pentru a le face bunatati, insa poti incerca sa aduci mici gustari pe care sa le imparti si cu ei. Cumpara cateva snacksuri sau poate o sticla de sirop buna, pe care sa le imparti si cu ceilalti. Colegii tai ar aprecia aceste gesturi.
- Nu tii minte numele tuturor colegilor. Cand intri intr-un colectiv nou este destul de greu sa tii minte numele tuturor colegilor, insa este indicat sa te straduiesti sa il retii. Cel mai bine, cand faci cunostinta cu o persoana noua, pentru a tine minte numele, spune-i pe nume inca din primul moment.
- Vorbesti prea mult. Din dorinta de a comunica si de a deveni placut, este posibil sa pici in extrema opusa si sa devii antipatic. Incearca sa pastrezi o relatie de colegialitate placuta cu toti colegii, fara sa vorbesti prea multe amanunte atunci cand nu trebuie. Unii oameni sunt mai retrasi, asa ca nu te baga in viata lor cu forta. Nu este cazul sa iti faci prieteni imediat cum ai ajuns intr-o companie, ci trebuie sa astepti momentul potrivit pentru a va cunoaste mai bine.
- Nu esti atent la limbajul corporal. Acesta este unul dintre cele mai importante semne in comunicarea non-verbala. Daca nu vei stii sa iti stapanesti furia, bucuria sau emotiile, vei avea de suferit in fata colegilor. Nu incerca sa pari intotdeauna omul serios, cu o fata trista, dar nici acel angajat galagios care intotdeauna are ceva de comentat. In felul acesta ii vei tine la distanta pe colegii tai.
Sursa foto: pixabay.com
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In slujba coroanei
Volumul memorialistic & 39;In slujba coroanei& 39; ne invita sa cunoastem perspectiva personala a autorului dl Dan Ion Lazar membru al echipei ce a insotit Familia Regala la revenirea in tara ca martor si participant direct la evenimentele petrecute atunci dar si mai tarziu la activitatile Casei Regale Romane Aflam intai despre...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
de SuntFericita.ro
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 3 voturi.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!