Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 Greseli pe care le facem des la locul de munca

5 Greseli pe care le facem des la locul de munca
de la 2018-11-22
5 Greseli pe care le facem des la locul de munca

La birou ne petrecem o buna parte din timp, 5 zile din 7, 8 ore pe zi. De multe ori, in mod involuntar facem si greseli care ne afecteaza conduita in firma si care ne pun in fata unor situati neplacute. Iata cateva dintre greselile care pot avea un impact mare in fata colegilor, dar si angajatorilor!


Relatia cu colegii de munca nu este deloc una usor de gestionat. Oamenii sunt diferiti si nu putem sa ii multumim pe toti, insa o relatie apropriata cu colegii de birou duce in mod automat si la o productivitate mult mai ridicata. Din pacate, exista si greseli pe care le facem si care afecteaza relatiile colegiale. Iata care sunt acestea!
 
  • Nu iti adaugi colegii pe retelele de socializare. Daca nu te imprietenesti cu colegii de birou, atunci nu ai cum sa ai o relatie colegiala fericita. Pentru a va cunoaste si pentru a purta mai usor conversatii, atunci nu refuza prietenia acestora pe retelele de socializare. Deveniti prieteni si in viata de zi cu zi si in felul acesta vei reusi sa ai un program de munca mult mai distractiv.
     
 
  • Nu aduci gustari la birou. Daca vrei sa ai o reputatie buna la birou, atunci vino din cand in cand cu mici atentii pentru colegi. Bineinteles ca nu trebuie sa iti ocupi o zi intreaga din timpul tau liber pentru a le face bunatati, insa poti incerca sa aduci mici gustari pe care sa le imparti si cu ei. Cumpara cateva snacksuri sau poate o sticla de sirop buna, pe care sa le imparti si cu ceilalti. Colegii tai ar aprecia aceste gesturi. 
 
  • Nu tii minte numele tuturor colegilor. Cand intri intr-un colectiv nou este destul de greu sa tii minte numele tuturor colegilor, insa este indicat sa te straduiesti sa il retii. Cel mai bine, cand faci cunostinta cu o persoana noua, pentru a tine minte numele, spune-i pe nume inca din primul moment. 
 
  • Vorbesti prea mult. Din dorinta de a comunica si de a deveni placut, este posibil sa pici in extrema opusa si sa devii antipatic. Incearca sa pastrezi o relatie de colegialitate placuta cu toti colegii, fara sa vorbesti prea multe amanunte atunci cand nu trebuie. Unii oameni sunt mai retrasi, asa ca nu te baga in viata lor cu forta. Nu este cazul sa iti faci prieteni imediat cum ai ajuns intr-o companie, ci trebuie sa astepti momentul potrivit pentru a va cunoaste mai bine.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a


Textele care-ti asigura punctajul maxim la proba de limba romana a examenului de Evaluare Nationala clasa a VIII-a Elaborata de un grup de profesori lucrarea Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a are un singur scop instruirea elevului pentru depasirea obstacolului reprezentat de textul cerut indiferent de natura...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
  • Nu esti atent la limbajul corporal. Acesta este unul dintre cele mai importante semne in comunicarea non-verbala. Daca nu vei stii sa iti stapanesti furia, bucuria sau emotiile, vei avea de suferit in fata colegilor. Nu incerca sa pari intotdeauna omul serios, cu o fata trista, dar nici acel angajat galagios care intotdeauna are ceva de comentat. In felul acesta ii vei tine la distanta pe colegii tai.

Sursa foto: pixabay.com



Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

    Spune-ne opinia ta despre "5 Greseli pe care le facem des la locul de munca"

    Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


    7 + 10 =

    Cele mai citite articole

    La prima forma de durere, chiar si cea mai mica, multi dintr noi ne-am obisnuit sa dam buzna in ...
    Exista o multime de factori externi care iti afecteaza in mod direct sanatatea organismului si care ...
    Viata pare ca trece pe langa noi uneori, asa ca e important sa privim lucrurile dintr-o alta ...

    Comentarii articole

    Spune-ti parerea
    La Supa cu nuca de cocos, coriandru si sfecla rosie, la Ingrediente, care este cantitatea de ulei ...
    Vreau sa stiu reguli de infrumusetare pentru vârsta de peste 60 ani
    Slabeste rapid si scapa de toxine!
     
    Detoxifiere sanatoasa - Ghid complet pentru femei
     
    Citeste zilnic GRATUIT totul
    despre sanatate, frumusete, stil!
     
    Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
    0