Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 sfaturi utile pentru pranz de afaceri reusit

7 sfaturi utile pentru pranz de afaceri reusit
de la 2018-09-04
7 sfaturi utile pentru pranz de afaceri reusit

Oricat de deschisa si degajata ai fi ca persoana, atunci cand pe ordinea de zi ai programat un pranz de afaceri, este imposibil sa nu te cuprinda o usoara emotie. Asta cu atat mai mult cu cat clientul cu care urmeaza sa ai intrevederea este unul nou pentru tine. In primul rand, vrei ca lucrurile sa se desfasoare fara probleme si in al doilea rand, in mod cert vei vrea sa lasi si o impresie buna.


Atunci cand vine vorba despre activitatea profesionala, distractia nu isi are locul, asadar e bine sa fii pregatita si sigura pe tine din mai multe puncte de vedere. Discutiile de afaceri nu trebuie sa fie neaparat foarte rigide, si monotone, ba dimpotriva ele trebuie sa suscite interes si sa creeze legaturi care se pot transforma ulterior in parteneriate pe termen lung.

Cunoaste-ti partenerul de afaceri si business-ul in care activeaza

In primul rand este foarte important sa stii cateva lucruri despre persoana cu care urmeaza sa te intalnesti. Dat fiind faptul ca intalnirea este in afara unui mediu de lucru, aceste informatii sunt extrem de utile si te vor ajuta sa creezi o stare foarte buna pentru discutie.

Fa-ti temele si gandeste un plan de discutie

Fa o cercetare asupra afacerii si a domeniului in care activeaza interlocutorul si pune-te la punct cu detalii care pot face diferenta. Organizeaza-te astfel incat sa te “tii” de un plan, dar fii pregatita si pentru situatii in care lucrurile nu urmeaza traiectoria pe care ai gandit-o. Oamenii sunt destul de imprevizibili, iar in mediul de business orice se poate schimba de la o secunda la alta.

Alege un restaurant care sa impace gusturi diverse

Daca alegerea locului de intalnire ti-a revenit tie, gandeste-te din timp la acest aspect. De exemplu, alege un restaurant pe Victoriei la care poate fi extrem de usor de ajuns si poate impaca gusturi diverse. Oamenii de business sunt mereu in contratimp, deci ai grija la acest detaliu. Timpul inseamna bani!

Nu monopoliza discutia

Din dorinta de a te face remarcata si de a crea o impresie cat mai buna, ai grija totusi sa nu monopolizezi discutia si sa devina un monolog. Incearca sa citesti expresiile interlocutorului si ofera sansa de a ti se raspunde la intrebari si invers.

Evita momentele de liniste si apeleaza din cand in cand si la “small talk”

Un pranz de business reusit depinde in egala masura de toate persoanele implicate. Prin urmare, nu te impacienta de de-a lungul discutiei vor exista momente de liniste. In acest caz, abordeaza teme ceva mai relaxate, care sa faca trecerea usor catre un alt nivel.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h

Pune intrebari interesante si mai ales, nu vorbi in sens peiorativ fostii angajatori sau competitia.

Fii politicoasa indiferent de situatie

Nu uita de regulile de bune maniere si politete atat cu personalul angajat cat si cu cel care discuti. Apreciaza si multumeste atunci cand ti se face un compliment.

Fii atenta la detalii si nu uita sa zambesti

Atentia la detalii denota un spirit de observatie extrem de ridicat, dar nu iti incarca memoria cu lucruri care nu conteaza. In plus, zambetul este cel mai de pret accesoriu, ca atare nu il uita acasa! Te poate salva atunci cand te astepti mai putin!




Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre afaceri

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre restaurant

Spune-ne opinia ta despre "7 sfaturi utile pentru pranz de afaceri reusit"

Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


10 - 2 =

Cele mai citite articole

Francezii realizeaza filme foarte bune despre valori si cel mai important lucru este ca fac acest ...
Fiecare dus al zilei trebuie sa fie un moment de relaxare care sa iti ofere energie si buna ...
Pentru ca ne dorim o casa curata, de multe ori cand facem curat gasim modalitati prin care sa ne ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Sigur bunica stia ce-s alea oregano si chimen :
Fiti mai atenti la ceea ce publicati! Copiii intre 3 și 6 ani au nevoie de 13 ore de somn, ...
Eu folosesc uleiul de ricin in vopseaua de par .este f bun
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Detoxifiere sanatoasa - Ghid complet pentru femei
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0