Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce dieta urmeaza Rihanna pentru a arata atat de bine

Ce dieta urmeaza Rihanna pentru a arata atat de bine
Rihanna este foarte frumoasa si are un corp de invidiat, iar multe femei vor sa afle cum se mentine in forma. Vedeta urmeaza un regim alimentar bine structurat, care include toate grupele de alimente, impartit pe 5 saptamani.


Rihanna, una dintre cele mai apreciate artiste din lumea intreaga, urmeaza dieta celor 5 factori, un regim sarac in grasimi si calorii. Dieta a fost creata de antrenorul ei personal, Harley Pasternak si a mai fost urmata de Eva Mendes, Lady Gaga, Megan Fox sau Katy Perry.

In ce consta dieta celor 5 factori?

Cantareata are 5 mese pe parcursul zilei, care nu contin mai mult de 5 ingrediente. Alimentele integrate in dieta Rihannei au un indice glicemic scazut, foarte important in procesul de slabire.

Cele cinci elemente nutritive recomandate la fiecare masa: carbohidrati cu indice glicemic scazut, proteine, grasimi sanatoase, fibre, antioxidanti.

Antrenamentele sunt impartite in serii de 5 exercitii, fiecare avand durata de 5 minute (25 minute în total), 5 zile pe saptamana. Rihanna face exercitii cardio, spinning, jogging.

Alimentele recomandate de antrenorul Harley Pasternak sunt: fructe, legume, carne slaba (pui, curcan, peste), oua, cereale integrale, legume, nuci, lactate degresate si ulei de masline. Astfel, puteti crea un meniu zilnic in functie de preferintele dvs., dar, mare atentie, sa nu depaseasca 1200-1500 de calorii pe zi.

Vestea buna este ca o zi pe saptamana poti sa mananci orice poftesti.

Meniu pentru o zi

Mic dejun: 2 clatite din faina de orz cu afine;
Gustare: 2 mere;
Pranz: ciuperci umplute si legume fierte;
Gustare: un iaurt degresat;
Cina: somon cu lamaie.

Avantaje:

- mesele dese te ajuta sa tii sub control apetitul;
- alimentele, bogate in vitamine, fibre, minerale si proteine ajuta organismul sa functioneze corespunzator.

Dezavantaje:

- durata mare de timp pentru prepararea mancarii;
- in ziua de rasfat poti pune cu usurinta inapoi grasimea pierduta in zilele de dieta.

Foto: waahtv.com

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
50 de exercitii yoga pentru relaxare Ghid practic pentru incepatori


Te-ai gandit vreodata ca yoga ar putea fi solutia pentru problemele tale Solutia pentru a fi sanatos Pentru a avea un corp armonios o minte linistita si un spirit mereu tanar   Ei bine yoga chiar este solutia pe care o cauti si chiar iti poate oferi toate aceste lucruri Yoga iti pune la dispozitie modalitati practic nelimitate de...

Oferta Speciala
valabila 48h

Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 4.14 din 5 - 7 voturi.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre rihanna

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre cura de slabire

Cele mai citite articole

Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Gateste sanatos: Top 5 retete Bio
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0