Pe de alta parte, datorita ritmului alert de viata si al multitudinii de roluri carora trebuie sa le faca fata, adultii-parinti aleg modalitatea comoda de a pune in farfurie ceea ce vrea copilul: alimentele consumate acasa sunt cumparate tinand cont de alegerile copiilor de peste jumatate dintre parintii din Romania (54%).
4 din 10 parinti se orienteaza spre institutiile bancare recomandate de copiii lor
Influenta tinerilor merge si mai departe, reusind sa aiba un cuvant de spus inclusiv in ceea ce priveste alegerea institutiilor bancare la care parintii apeleaza (42%), destinatiilor de vacanta (41%), dar si asupra comportamentului acestora fata de mediul inconjurator (40%). In plus, pentru 1 din 3 parinti, opinia copilului este importanta si atunci cand vine vorba de medicii vizitati (37%), programele tv si filmele urmarite (34%) ori hainele pe care le poarta (33%).
Cel mai departe de influenta tinerei generatii este domeniul politic, cel mai putin atragator pentru acestia. Astfel, doar 15 % dintre tineri se implica in alegerile politice ale parintilor.
Tinerii ar cheltui mai degraba pe acumularea de experiente decat pe produse
Studiile calitative realizate in cea de-a doua jumatate a lui 2015 au aratat ca tinerii sunt mult mai interesati de experiente decat de produse. „Am validat prin studii cantitative concluziile obtinute prin intermediul focus grupurilor si intr-adevar, 8 din 10 tineri din Romania afirma ca ar cheltui mai degraba bani pe acumularea unor experiente decat pe produse”, afirma Lacramioara Loghin, Director General Exact Cercetare si Consultanta. „De asemenea, dezvoltarea companiilor ce ofera instant servicii a caror achizitie nu este necesara (cum ar fi Uber) creeaza un nou trend in randul tinerilor in ceea ce priveste proprietatea asupra bunurilor (7 din 10 tineri romani prefera sa imparta lucruri si nu sa le detina), dar si asteptari legate de accesul in timp real la produse si servicii. Pe langa continut si experiente relevante, tinerii asteapta ca brandurile sa le ofere in plus sansa de a dobandi noi competente, de a le recomanda noi trenduri”, sustine Lacramioara Loghin.
Tinerii isi doresc ca brandul sa le reflecte personalitatea
Pentru 7 din 10 tineri este important ca brandul sa le reflecte personalitatea, 6 din 10 afirmand ca isi doresc sa gaseasca branduri carora sa le fie loiali.
"Tinerii sunt extrem de preocupati de ecologia mondiala, 74% dintre tinerii romani apreciind brandurile care se implica in astfel de campanii. Drept urmare, companiile ar trebui sa aiba in vedere crearea unor produse ecologice sau dezvoltarea de programe care sa vizeze schimbari pozitive asupra mediului", mai adauga Lacramioara Loghin.
Acest lucru nu inseamna insa ca decizia finala de cumparare nu este luata dupa o analiza atenta a preturilor. Tinerii din Romania afirma in procent de 70% ca urmaresc chiar in social media brandurile care acorda discounturi si oferte speciale.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Vindecarea cu Ki-Kou Secrete si tehnici de respiratie stravechi chinezesti
Tehnicile de respiratie secrete iti dezvaluie cea mai puternica forma de vindecare vazuta vreodata Acestea te pot ajuta sa elimini durerea sa previi atacurile de cord si sa tratezi astmul Toate acestea sunt mentionate intr-un manuscris antic care nu a fost niciodata vazut de catre lumea occidentala Vindecarea cu Ki-Kou Secrete si tehnici de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
de SuntFericita.ro
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 2 voturi.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!