Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tinuta in afaceri

Tinuta in afaceri
Tinuta in afaceri

Fa astfel incat totul la tine sa emane profesionalism. Vrei ca atentia fata de ceea ce porti sa fie legata de afaceri, si nu de ultima culoare sau tendinta la moda.


Pentru a obtine cea mai profesionista imagine la o intalnire de afaceri, sfatul meu este sa te rezumi la cele trei culori de baza: negru clasic, gri inchis sau bleumarin. Chiar daca s-ar putea sa fi primit de la stilistul tau sfaturi legate de ceea ce „este in tendinte“ si chiar daca s-ar putea sa arati minunat in purpuriu sau violet, cand participi la o intalnire de afaceri, mai ales la una cu un client nou, barbatii si femeile trebuie sa adopte intotdeauna vestimentatie de afaceri cu un stil si niste culori clasice, conservatoare, de calitate ireprosabila.

Desi ti s-a spus ca ti se potrivesc de minune rosul sau albastrul, maroul sau lavanda, nu uita ca te afli intr-un context in care nu culorile care iti vin cel mai bine sunt bunul tau cel mai valoros. Obiectivul tau sunt afacerile. Scopul tau este sa etalezi profesionism. Lucrul tau cel mai valoros este o tinuta profesionala care emana putere. Incerci sa reprezinti o imagine profesionista, slefuita si vrei sa stabilesti un contact. Muncesti ca sa construiesti o legatura de afaceri durabila cu alt profesionist in afaceri.

O vestimentatie roz nu va veni in sprijinul eforturilor tale. Chestiunea in discutie este felul in care arati. Culorile pe care le alegi si pe care le porti sunt importante pentru obiectivul tau. Fa astfel incat totul la tine sa emane profesionalism. Vrei ca atentia fata de ceea ce porti sa fie legata de afaceri, si nu de ultima culoare sau tendinta la moda. Pastreaza cele mai bune culori pentru reuniuni sociale, cand vrei ca toate privirile sa remarce cat de extraordinar arati in verde. Intr-un mediu de afaceri, concentreaza-te asupra afacerilor, nu asupra modei.

Nu exagera cu fardurile, bijuteriile si parfumurile. In general vorbind, mai putin inseamna mai mult. Nu vrei sa intri intr-o intalnire de afaceri vopsita pe fata ca la razboi. Imaginea ta profesionala nu se va imbunatati in acest fel si nici nu va transmite profesionalism. Cateva bijuterii sunt bune. Chiar si niste cercei micuti, simpli de aur sau diamante vor reusi sa vorbeasca despre atentia ta la detalii, despre faptul ca esti „pusa la punct“ si armonioasa.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a


Textele care-ti asigura punctajul maxim la proba de limba romana a examenului de Evaluare Nationala clasa a VIII-a Elaborata de un grup de profesori lucrarea Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a are un singur scop instruirea elevului pentru depasirea obstacolului reprezentat de textul cerut indiferent de natura...

Oferta Speciala
valabila 48h


Fustele sunt considerate in continuare mai profesioniste decat pantalonii. Chiar si atunci, este de preferat costumul cu pantalon. Asigura-te intotdeauna ca lungimea fustei este imediat deasupra genunchiului sau sub acesta. Este adevarata ideea conform careia cu cat o femeie este mai profesionista, cu atat mai lunga trebuie sa aiba fusta. In afaceri, fustele scurte, stramte submineaza total credibilitatea si imaginea profesionala a unei femei. Daca le porti, e ca si cum te-ai sabota singura in afaceri. Mansetele incretite, dantela si decolteurile sunt considerate adevarate tabuuri in afaceri din acelasi motive.

Ce faci cu accesoriile? Posetele nu se pun niciodata pe masa si nici nu se agata de spatarul scaunului. Daca sunt folosite, posetele se pun pe podea sau in spatele tau pe scaun, cand esti intr-un restaurant.




Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre afaceri

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre intalnire

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre profesionist

Spune-ne opinia ta despre "Tinuta in afaceri"

Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


9 - 7 =

Cele mai citite articole

Sorina Pintea, ministrul Sanatatii, anunta ca prin spitalele din Romania vor umbla 14 "pacienti ...
Ne-am gandit ca e bine sa ne reamintim de o lista pe care am mai discutat-o in trecut: bauturile de ...
Romania are telefon antidepresie sub forma de TelVerde. Apeland 0800 0800 20 vei obtine sprijin ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Bună ziua tuturor, știu că există cineva undeva care citește numele meu este Tonia White din ...
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Detoxifiere sanatoasa - Ghid complet pentru femei
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0