Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Arta conversatiei telefonice

Arta conversatiei telefonice
Ai facut o vizita de afaceri unui client-cheie, te-ai angrenat in cateva discutii si ai parcurs lista de probleme de afaceri. Cui ii revine responsabilitatea de a incheia si de a finaliza discutia? Raspuns: tie. Regula este urmatoarea: cel care initiaza discutia este responsabil si de finalizarea ei.


Cu totii stim sa folosim un telefon. Paradoxal insa, foarte putini oameni se pricep sa foloseasca telefonul cat mai eficient. Cand e vorba de afaceri, neinsufletitul telefon poseda propriul set de deprinderi si reguli care trebuie reamintite majoritatii celor implicati in afaceri.

Prea multi oameni de afaceri fac nopti albe framantandu-se in legatura cu probleme de afaceri pe care nu le pot controla. Majoritatea si-ar putea imbunatati deprinderile de „navigare” si, implicit, somnul, acordand putina atentie elementelor esentiale al abilitatilor si tehnicilor de a vorbi la telefon. Desi, tehnic vorbind, telefonul este un mecanism al afacerilor, utilizarea lui in acest domeniu este o arta, adesea ignorata si gresit folosita. Utilizarea eficienta a telefonului in afaceri trebuie repetata. Ea reprezinta in sine o noua zona de eficienta care asteapta sa fie exploatata.

Cheia etichetei remarcabile la telefon nu este o chestiune de maniere, placere sau amabilitate. Tine mai degraba de intelegerea tehnologiei si a obiectivelor sale ca profesionist in afaceri. Pana la urma un telefon este lipsit de viata, de sentimente si de emotii; nu poti sa ii intuiesti starea de spirit, sa ii strangi mana sau sa ii ceri ajutorul. Este un obiect rece care se interpune literalmente intre tine si clientul tau. Provocarea ta consta in gestionarea acestui obiect, astfel incat sa se transforme dintr-o bariera intr-un mijloc eficient care sa ajute la facilitarea scopurilor, telurilor si a obiectivelor tale.

Primul pas in abordarea provocarii reprezentate de telefon este sa te concentrezi asupra depasirii  a ceea ce reprezinta telefonul ca obiect: un obstacol. In ciuda tuturor textelor de marketing, telefonul nu creeaza legaturi; oamenii fac acest lucru. In afaceri, telefonul este un obstacol. Imagineaza-ti ca esti un catarator pe munte si evaluezi, iei in calcul si cantaresti obstacolele din peisaj si posibilele piedici care iti stau in fata. Concentreaza-te asupra convorbirii telefonice ca modalitate de a te ajuta sa iti atingi scopul suprem: relationarea personala, comunicarea interpersonala.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2020 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil umanist


Descoperiti modelele de teste care ii ajuta pe elevi sa obtina  NOTA 10 la examenul de Bacalaureat la proba de limba si literatura romana Stimate parinte Sa recunoastem Oricare dintre noi isi doreste ca propriul copil sa ia doar 10 la examenele pe care viata i le pune in fata Chiar daca noi am fost sau nu elevi de nota 10   De ce...

Oferta Speciala
valabila 48h





Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre job

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre cariera

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre afaceri

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre vizita

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre client

Spune-ne opinia ta despre "Arta conversatiei telefonice"

Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


8 - 7 =

Cele mai citite articole

Te-ai intrebat vreodata cum te poate ajuta ardeiul iute? Am gasit raspunsurile la aceasta intrebare ...
Nu e greu! Poti sa il sprijini si vei vedea cat de rapid scapa de timiditatea care il retine din a ...
Echilibrul hormonal este extrem de important si trebuie sa ii acorzi o atentie aparte. Continua mai ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Nr. 5- Mancatul inainte de somn este total neindicat! Mancatul seara este neindicat doarece in ...
Pare foarte interesanta prin varietatea alimentelor pe care le poți consuma. Mulțumesc.
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Detoxifiere sanatoasa. Ghid complet pentru femei
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0