Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Arta conversatiei telefonice

Arta conversatiei telefonice
Arta conversatiei telefonice

Ai facut o vizita de afaceri unui client-cheie, te-ai angrenat in cateva discutii si ai parcurs lista de probleme de afaceri. Cui ii revine responsabilitatea de a incheia si de a finaliza discutia? Raspuns: tie. Regula este urmatoarea: cel care initiaza discutia este responsabil si de finalizarea ei.


Cu totii stim sa folosim un telefon. Paradoxal insa, foarte putini oameni se pricep sa foloseasca telefonul cat mai eficient. Cand e vorba de afaceri, neinsufletitul telefon poseda propriul set de deprinderi si reguli care trebuie reamintite majoritatii celor implicati in afaceri.

Prea multi oameni de afaceri fac nopti albe framantandu-se in legatura cu probleme de afaceri pe care nu le pot controla. Majoritatea si-ar putea imbunatati deprinderile de „navigare” si, implicit, somnul, acordand putina atentie elementelor esentiale al abilitatilor si tehnicilor de a vorbi la telefon. Desi, tehnic vorbind, telefonul este un mecanism al afacerilor, utilizarea lui in acest domeniu este o arta, adesea ignorata si gresit folosita. Utilizarea eficienta a telefonului in afaceri trebuie repetata. Ea reprezinta in sine o noua zona de eficienta care asteapta sa fie exploatata.

Cheia etichetei remarcabile la telefon nu este o chestiune de maniere, placere sau amabilitate. Tine mai degraba de intelegerea tehnologiei si a obiectivelor sale ca profesionist in afaceri. Pana la urma un telefon este lipsit de viata, de sentimente si de emotii; nu poti sa ii intuiesti starea de spirit, sa ii strangi mana sau sa ii ceri ajutorul. Este un obiect rece care se interpune literalmente intre tine si clientul tau. Provocarea ta consta in gestionarea acestui obiect, astfel incat sa se transforme dintr-o bariera intr-un mijloc eficient care sa ajute la facilitarea scopurilor, telurilor si a obiectivelor tale.

Primul pas in abordarea provocarii reprezentate de telefon este sa te concentrezi asupra depasirii  a ceea ce reprezinta telefonul ca obiect: un obstacol. In ciuda tuturor textelor de marketing, telefonul nu creeaza legaturi; oamenii fac acest lucru. In afaceri, telefonul este un obstacol. Imagineaza-ti ca esti un catarator pe munte si evaluezi, iei in calcul si cantaresti obstacolele din peisaj si posibilele piedici care iti stau in fata. Concentreaza-te asupra convorbirii telefonice ca modalitate de a te ajuta sa iti atingi scopul suprem: relationarea personala, comunicarea interpersonala.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h





Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre job

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre cariera

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre afaceri

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre vizita

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre client

Spune-ne opinia ta despre "Arta conversatiei telefonice"

Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


4 + 10 =

Cele mai citite articole

Cine nu isi doreste o inghetata cu capsuni si smantana ca desert, mai ales in zilele calduroase de ...
Weekendurile de vara au un scop clar pentru parinti: petrecerea timpului impreuna cu copiii. ...
Vitamina D a fost uitata in ultima vreme de campaniile de constientizare, asadar ne-am gandit sa o ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
“Prietenii sunt familia pe care ti-o alegi.” - Asa este!!!
Păcat că nu scrie nimic despre gustul fiecăruia,la ce poate fi folosit etc...pare un articol ...
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Detoxifiere sanatoasa - Ghid complet pentru femei
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0