„Daca esti genul de persoana care tinde sa cheltuiasca prea mult sau sa cada in extreme, atunci trebuie sa ai in vedere sa pornesti la drum incaltata pe tocuri”, spune autorul studiului Jeffrey Larson, profesor de marketing la Universitatea Brigham Young.
Echipa de cercetare a descoperit ca, atunci cand mintea este concentrata pe a mentine corpul in echilibru, consumatorii analizeaza toate deciziile de cumparare si aleg produse de pret mediu, si nu de calitate foarte inalta sau foarte ieftine.
In studiul mentionat, oamenii de stiinta au analizat modul in care echilibrul fizic este implicat in experienta de cumparare. De exemplu, au observat cum iau decizii persoanele care se dau un pic pe spate cand fac cumparaturi online, cele care se joaca pe Wii in timp ce raspund la intrebari despre diverse produse sau stau intr-un picior.
Studiul, publicat in Journal od Marketing Reasearch, conchide ca cei concentrati pe echilibru sunt mai predispusi sa achizitioneze un televizor cu ecran de 42 de inchi la 450 de dolari decat un model mai mare si mai scump sau unul mai mic sau mai ieftin.
Concluzia: persoanele trebuie sa fie atente la modul in care elementele fizice le influenteaza deciziile de cumparare.
Sursa foto: www.sxc.hu
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid privind aplicarea dreptului la educatie pentru copiii cu dizabilitati din Romania
De ce copiii cu dizabilitati sunt marginalizati sau chiar exclusi intr-o forma sau alta din sistemul national de educatie Nu e suficient ca acesti copii duc deja o lupta cumplita cu ei insisi De ce trebuie sa duca inca una cu autoritatile cu institutii indiferente care de fapt sunt obligate prin lege sa le faciliteze accesul la educatie ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
