„Daca esti genul de persoana care tinde sa cheltuiasca prea mult sau sa cada in extreme, atunci trebuie sa ai in vedere sa pornesti la drum incaltata pe tocuri”, spune autorul studiului Jeffrey Larson, profesor de marketing la Universitatea Brigham Young.
Echipa de cercetare a descoperit ca, atunci cand mintea este concentrata pe a mentine corpul in echilibru, consumatorii analizeaza toate deciziile de cumparare si aleg produse de pret mediu, si nu de calitate foarte inalta sau foarte ieftine.
In studiul mentionat, oamenii de stiinta au analizat modul in care echilibrul fizic este implicat in experienta de cumparare. De exemplu, au observat cum iau decizii persoanele care se dau un pic pe spate cand fac cumparaturi online, cele care se joaca pe Wii in timp ce raspund la intrebari despre diverse produse sau stau intr-un picior.
Studiul, publicat in Journal od Marketing Reasearch, conchide ca cei concentrati pe echilibru sunt mai predispusi sa achizitioneze un televizor cu ecran de 42 de inchi la 450 de dolari decat un model mai mare si mai scump sau unul mai mic sau mai ieftin.
Concluzia: persoanele trebuie sa fie atente la modul in care elementele fizice le influenteaza deciziile de cumparare.
Sursa foto: www.sxc.hu
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In slujba coroanei
Volumul memorialistic & 39;In slujba coroanei& 39; ne invita sa cunoastem perspectiva personala a autorului dl Dan Ion Lazar membru al echipei ce a insotit Familia Regala la revenirea in tara ca martor si participant direct la evenimentele petrecute atunci dar si mai tarziu la activitatile Casei Regale Romane Aflam intai despre...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 1 vot.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!