In plus, cu ajutorul acestor programe, angajatii lor vor putea castiga timp pentru alte proiecte mai importante, deoarece multe sarcini de lucru repetitive vor putea fi rezolvate automat, prin intermediul unui software. Iata cateva aplicatii si programe pe care orice antreprenor ar trebui sa le foloseasca, pentru a fi cu un pas inaintea concurentei.
Slack
Acest program ii ajuta pe angajati sa comunice mai simplu si mai rapid, instantaneu. Este o buna alternativa la clasicele e-mailuri, dar ofera si alte functii suplimentare foarte apreciate. Slack permite transferul de documente, comunicarea pe grupuri si canale si, desigur, apeluri video. In plus, contine o arhiva a tuturor discutiilor, prin urmare este foarte simplu de gasit o anumita informatie si de verificat cine si cand a furnizat-o.
Suita Google
Suita Google, care include Gmail, Google Docs, Google Drive și Google Calendar, este extrem de usor de folosit chiar si in cadrul unei echipe mai numeroase. Datorita acestui sistem se pot crea rapid documente, prezentari si diferite fisiere la care poate avea acces imediat oricare membru al echipei.
In plus, documentele pot fi accesate si din exterior, daca o alta persoana (de exemplu, un client) primeste acces la respectivul fisier. Astfel, este o solutie foarte buna pentru echipele care vor sa lucreze din locuri diferite, nefiind necesara prezenta tuturor la birou. De asemenea, este foarte usor de comunicat cu alti parteneri, datorita comentariilor si observatiilor care pot fi facute direct pe document.
Un calculator de salarii
O aplicatie care permite gestionarea activitatii de salarizare de oriunde si oricand este ideala pentru un antreprenor. Un soft de calculator salarii de la Ciel eficientizeaza aceasta activitate, astfel incat antreprenorii sau contabilii nu mai trebuie sa piarda timpul cu multe calcule si verificari. Cea mai mare parte a procesului este automatizat, iar softul poate fi accesat de pe orice dispozitiv, nu trebuie instalat pe un anumit calculator.
Cu ajutorul unui calculator de salarii, antreprenorul are acces imediat la rapoarte si statistici despre cheltuielile salariale, poate emite rapid adeverinte de venit si poate completa informatii despre concediile angajatilor. De asemenea, este generat automat pontajul pentru toti salariatii activi si in doar 6 minute este gata si statul de plata, care poate fi exportat.
Basecamp
Softul Basecamp a fost conceput initial pentru freelanceri, dar este folosit acum in intreaga lume si de catre antreprenori, pentru ca este foarte util in cazul unor proiecte de grup. Cu ajutorul lui, utilizatorii pot renunta la multe alte aplicatii (calendar, mesagerie, drive, e-mail), pentru ca acest program asigura toate aceste functii. Softul este foarte bun pentru munca in echipa si poate fi utilizat pentru campanii de marketing, pentru lansarea unui produs sau pur si simplu pentru a lucra mai eficient cu clientii.
Asana
La fel ca Slack si Basecamp, Asana este un program care ajuta echipa sa scape de schimburile nesfarsite de e-mailuri din interiorul companiei. Este un soft foarte bun pentru organizarea proiectelor si poate fi folosit in cadrul unei firme mici, dar si intr-o companie foarte mare. De asemenea, cu ajutorul softului Asana, antreprenorul sau managerul poate aloca diferite sarcini individuale angajatilor si poate cere update despre acele proiecte.
Prin urmare, antreprenorii pot folosi multe aplicatii si programe pentru a-si usura munca. Desigur, trebuie sa le aleaga doar pe cele care sunt cu adevarat potrivite cu nevoile lor. Niciun soft nu va putea inlocui complet activitatea angajatilor, insa o poate eficientiza foarte mult, daca este folosit asa cum trebuie.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic
Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...
valabila 48h
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!