Pentru ca sunt mult mai agitati si greu de potolit, baietilor li se spune de obicei: „n-ai fost atent”, „nu te-ai straduit suficient”. Toate aceste explicatii sunt temporare si specifice, nu generalizatoare. In schimb, fetele se confrunta cu alt tip de acuzatii. Cum ele nu sunt poznase si par a fi atente la ore, nu pot fi criticate pe aceste motive. De accea profesorilor nu le ramane decat sa le spuna: „nu esti prea grozava la matematica”, „lucrarile tale sunt intotdeauna neglijente”. Fetele sunt blocate cu critici generalizatoare despre esecurile lor. Asta face ca, in testele folosite de Dweck, ele sa isi explice insuccesele pe baze permanente, generale si personale.
Copilul asculta atent si, daca ceea ce aude este permanent si generalizator, ca de exemplu: „esti prost” sau „nu faci doi bani”, explicatiile acestea isi fac loc in viziunea lui despre sine. In schimb, daca primeste observatii temporare si specifice, precum: „nu te-ai straduit suficient”, va socoti problemele rezolvabile si locale.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Strategia Business4Edu - Educatie cu mindset de leadership
Strategia Business4Edu – Educatie cu mindset de leadership va ofera instrumente clare pentru a transforma procesul de invatare intr-o experienta mai placuta mai eficienta si mai relevanta pentru copii si pentru comunitatea scolara In acest moment lucrarea & 39;Strategie Business4Edu - Educatie cu mindset de leadership& 39; este in curs...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"

Categorii


















































