Principalii consumatori ai produselor de ingrijire a tenului sunt tinerii cu varste cuprinse intre 18-29 de anu (76%), acestia fiind urmati la o distanta mica de persoanele cu varsta situata in intervalul 30-39 de ani (69%).
In timp ce crema hidratanta este preferata de 77% din femeile din mediul urban, aceasta fiind urmata de lapte/lotiune demachianta, lotiune tonica si masti de fata, in randul barbatilor, principalul produs folosit (86%) in 2014 este aftershave-ul. Acesta este urmat de gelul destinat curatarii tenului, gelul/emulsia hidratanta.
Daca vorbim de marcile preferate de romani in 2014 destinate ingrijirii tenului, Nivea este pe primul loc, fiind urmata de produsele Avon, Dove si Yves Rocher, conform studiului Exact Cercetare si Consultant
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In slujba coroanei
Volumul memorialistic & 39;In slujba coroanei& 39; ne invita sa cunoastem perspectiva personala a autorului dl Dan Ion Lazar membru al echipei ce a insotit Familia Regala la revenirea in tara ca martor si participant direct la evenimentele petrecute atunci dar si mai tarziu la activitatile Casei Regale Romane Aflam intai despre...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 1 vot.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!