Principalii consumatori ai produselor de ingrijire a tenului sunt tinerii cu varste cuprinse intre 18-29 de anu (76%), acestia fiind urmati la o distanta mica de persoanele cu varsta situata in intervalul 30-39 de ani (69%).
In timp ce crema hidratanta este preferata de 77% din femeile din mediul urban, aceasta fiind urmata de lapte/lotiune demachianta, lotiune tonica si masti de fata, in randul barbatilor, principalul produs folosit (86%) in 2014 este aftershave-ul. Acesta este urmat de gelul destinat curatarii tenului, gelul/emulsia hidratanta.
Daca vorbim de marcile preferate de romani in 2014 destinate ingrijirii tenului, Nivea este pe primul loc, fiind urmata de produsele Avon, Dove si Yves Rocher, conform studiului Exact Cercetare si Consultant
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid privind aplicarea dreptului la educatie pentru copiii cu dizabilitati din Romania
De ce copiii cu dizabilitati sunt marginalizati sau chiar exclusi intr-o forma sau alta din sistemul national de educatie Nu e suficient ca acesti copii duc deja o lupta cumplita cu ei insisi De ce trebuie sa duca inca una cu autoritatile cu institutii indiferente care de fapt sunt obligate prin lege sa le faciliteze accesul la educatie ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
