Cele patru avantaje principale ale semnaturilor electronice (despre cum se obtine semnatura electronica click aici):
1. Eficienta
Finalizarea unei afaceri sau a oricarui alt proces de afaceri risca prea des sa se transforme intr-o munca de cosmar si extrem de birocratica. Timpul disponibil este dedicat indeplinirii sarcinilor administrative repetitive, mai degraba decat realizarii obiectivelor concrete. Din acest motiv, toata lumea cauta sa optimizeze timpul de procesare lucrand digital. Introducerea semnaturii electronice poate fi un pas suplimentar pentru a va accelera interactiunile din cadrul companiei, fapt care poate constitui un atu important in dezvoltarea afacerii.
La birou, nu mai aveti nevoie sa:
- asteptati sa revina superiorii pentru a le obtine semnatura;
- semnati manual, si apoi sa tipariti, scanati si sa trimiteti documente prin posta;
- arhivati manual documente autorizate;
- verificati manual daca documentele au fost semnate de persoana corespunzatoare (autorizata).
Puteti accelera intregul ciclu de viata al afacerii dvs. pentru clientii dvs.
Semnatura digitala:
- va permite sa economisiti timp atunci cand incheiati contracte;
- permite oricui din interiorul si din afara organizatiei sa semneze documente in orice moment, de pe orice dispozitiv;
- eficientizeaza intregul proces de aprobare si semnare si il face infailibil;
- permite acelasi nivel de securitate si incredere ca si in cazul documentelor semnate traditional;
- va ajuta sa incheiati contractele mai repede.
2. Experienta imbunatatita a utilizatorilor
Experienta utilizatorului este perceptia clientului asupra interactiunii sale cu organizatia dvs. Este modelata de momentele de contact pe care acestia le au cu afacerea dvs. Puteti imbunatati aceste interactiuni utilizand semnaturi electronice. Acest tip de semnatura ofera clientului avantajul practic de a putea semna documente oriunde, astfel incat sa poata confirma un imprumut sau sa incheie rapid oferte in timpul vacantei. Ganditi-va la exemplul unei oferte unice la o expozitie comerciala. Puteti, de asemenea, confirma cu usurinta livrarea unei comenzi.
In plus, pot fi utilizate toate tipurile de dispozitive, ceea ce face semnatura digitala extrem de usor de utilizat. Nu mai sunt gramezi de hartii de parafat sau documente administrative de arhivat. Trebuie doar sa trimiteti contractul prin e-mail (automat sau manual) si afacerea se incheie in cateva minute.
3. Conformitate legala
In ultimii ani, majoritatea tarilor din intreaga lume au adoptat legi si reglementari care recunosc legalitatea semnaturii digitale si o considera o semnatura obligatorie. In Europa, datorita regulamentului eIDAS, exista o platforma legala care permite utilizarea si validarea semnaturilor electronice peste granite. Conform acestui regulament, toate tipurile de semnaturi sunt tratate in acelasi mod de catre instante.
Semnatura digitala ofera autenticitate si garanteaza verificarea identitatii semnatarului. Poate fi invocata in orice instanta, ca orice alt document semnat pe hartie. Alegand o solutie care respecta reglementarile aplicabile, puteti fi siguri ca respectati aceste obligatii legale.
4. Securitate
Cand vine vorba de semnaturi, autenticitatea si securitatea sunt prioritati. Fiecare tip de semnatura electronica este deja mai sigura decat o semnatura manuala pe hartie.
Criptarea, va ofera siguranta ca documentul ramane neschimbat dupa ce a fost semnat. Și cu o semnatura digitala, puteti fi sigur ca semnati toate documentele de fiecare data. Nu exista riscul ca unele pagini sa fie adaugate sau sterse ulterior.
Semnatura digitala este, de asemenea, eficienta, deoarece este mai putin predispusa la erori. Comenzile manuale prezinta un risc mai mare decat procesele automatizate.
Celalalt avantaj de securitate este ca semnatura electronica va permite sa configurati administrarea consimtamantului, ceea ce este obligatoriu conform GDPR.
Sunteti liber sa stabiliti nivelul in functie de tipul de securitate necesar. Doriti sa oferiti un mecanism de semnare pentru abonarea la un buletin informativ sau pentru incheierea unui contract de 100.000 euro? In acest din urma caz, este imperativ sa se garanteze identitatea persoanei autorizate.
Transferul tehnic al semnaturilor variaza in functie de nivelul de securitate. Puteti include criptarea atunci cand este necesar un nivel ridicat de securitate. Prin aplicarea nivelului adecvat de securitate, puteti atinge echilibrul corect intre utilizare eficienta si rapida si securitate.
5. O reducere drastica a costurilor
Semnatura electronica are, de asemenea, o dimensiune economica in masura in care reduce considerabil costurile legate de tiparirea, arhivarea si livrarea documentelor. Un pas cheie in dematerializarea procedurilor, ofera, de asemenea, o mai buna trasabilitate a documentelor si limiteaza erorile umane in favoarea unui control mai mare al riscurilor financiare asociate.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In slujba coroanei
Volumul memorialistic & 39;In slujba coroanei& 39; ne invita sa cunoastem perspectiva personala a autorului dl Dan Ion Lazar membru al echipei ce a insotit Familia Regala la revenirea in tara ca martor si participant direct la evenimentele petrecute atunci dar si mai tarziu la activitatile Casei Regale Romane Aflam intai despre...
valabila 48h
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!