In anii 1930, piata inelelor de logodna din SUA era in declin, pana cand din 1938, DeBeers a inceput sa lanseze campaniile de publicitate cu agentia sa N.W. Yesterday. In acea perioada, tinerele erau interesate de obiecte precum o casa, o masina de spalat sau o masina. Interesul pentru cumpararea unui diamant era scazut, fiind mai degraba considerat ca o risipa de bani. Scopul agentiei de publicitate N.W. Yesterday era acela de a schimba aceasta perceptie si s-a concentrat pe un eveniment important din viata unui cuplu, casatoria. Din 1938 presa a continuat sa vorbeasca despre caracteristicile diamantelor (taieturi, culori si dimensiuni), diamante pe care obisnuiau sa le ofere drept cadou regalitatea, milionarii, politicienii si actorii de la Hollywood. In 1947, au aparut reclame cu sloganul „ A diamond is forever”, slogan creat de Frances Gerety, al agentiei mentionate anterior. Mai mult, au existat reclame care comparau diamantele cu operele de arta ale lui Dalí sau Picasso. Din anii '50, bijuteriile au inceput sa fie imprumutate participantilor la ceremoniile de decernare a Kentucky Derby si Hollywood Oscar. Pana in 1951 vanzarile au crescut cu 55%. In anii 1980, regula arbitrara conform careia un barbat trebuia sa cheltuiasca doua luni de salariu pe inelul de logodna, a fost inventata pentru a incuraja cererea. Deja la inceputul anilor 2000, publicitatea a inceput sa vizeze femeile singure si chiar casatorite, concentrandu-se pe ideea ca acestea puteau sa isi achizitioneze singure cele mai ravnite diamante.
Se estimeaza ca in SUA, in 1951, opt din zece femei care s-au casatorit au primit cadou unul sau mai multe diamante. Astazi, procentul este de aproximativ 75%. In 2012, piata inelelor de logodna din SUA a fost de 7 miliarde de dolari.
Daca DeBeers a ajuns sa controleze 85-90% din productia mondiala de diamante, aceasta s-a schimbat destul de putin in ultimii ani. Datorita concurentei din domenii noi, se estimeaza ca, in prezent controleaza intre 30 si 40% din productia mondiala.
Tu ce atitudine ai in fata unei bijuterii cu diamante? Cu ce ai putea compara o bijuterie cu diamant? Crezi ca poate fi o optiune mai buna pentru a oferi un cadou special, altceva decat bijuteriile cu diamante – o pereche de cercei cu diamante sau un colier cu diamante?
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic
Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...
valabila 48h
Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!