Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Bijuterii atemporale

de SuntFericita.ro la 2020-11-03
Bijuterii atemporale
“A diamond is forever” a fost ales ca slogan publicitar al secolului XX. Simplitatea sa este perfecta. Pe de o parte, acest lucru a ajutat DeBeers sa-si creasca vanzarile, iar pe de alta parte, cumparatorii de diamante sa nu fie interesati sa le vanda, ci sa le pastreze, reducand astfel piata diamantelor.


In anii 1930, piata inelelor de logodna din SUA era in declin, pana cand din 1938, DeBeers a inceput sa lanseze campaniile de publicitate cu agentia sa N.W. Yesterday. In acea perioada, tinerele erau interesate de obiecte precum o casa, o masina de spalat sau o masina. Interesul pentru cumpararea unui diamant era scazut, fiind mai degraba considerat ca o risipa de bani. Scopul agentiei de publicitate N.W. Yesterday era acela de a schimba aceasta perceptie si s-a concentrat pe un eveniment important din viata unui cuplu, casatoria. Din 1938 presa a continuat sa vorbeasca despre caracteristicile diamantelor (taieturi, culori si dimensiuni), diamante pe care obisnuiau sa le ofere drept cadou regalitatea, milionarii, politicienii si actorii de la Hollywood. In 1947, au aparut reclame cu sloganul „ A diamond is forever”, slogan creat de Frances Gerety, al agentiei mentionate anterior. Mai mult, au existat reclame care comparau diamantele cu operele de arta ale lui Dalí sau Picasso. Din anii '50, bijuteriile au inceput sa fie imprumutate participantilor la ceremoniile de decernare a Kentucky Derby si Hollywood Oscar. Pana in 1951 vanzarile au crescut cu 55%. In anii 1980, regula arbitrara conform careia un barbat trebuia sa cheltuiasca doua luni de salariu pe inelul de logodna, a fost inventata pentru a incuraja cererea. Deja la inceputul anilor 2000, publicitatea a inceput sa vizeze femeile singure si chiar casatorite, concentrandu-se pe ideea ca acestea puteau sa isi achizitioneze singure cele mai ravnite diamante.
Se estimeaza ca in SUA, in 1951, opt din zece femei care s-au casatorit au primit cadou unul sau mai multe diamante. Astazi, procentul este de aproximativ 75%. In 2012, piata inelelor de logodna din SUA a fost de 7 miliarde de dolari.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat Teste rezolvate la limba si literatura romana profil umanist


Descoperiti modelele de teste care ii ajuta pe elevi sa obtina  NOTA 10 la examenul de Bacalaureat la proba de limba si literatura romana Stimate parinte Sa recunoastem Oricare dintre noi isi doreste ca propriul copil sa ia doar 10 la examenele pe care viata i le pune in fata Chiar daca noi am fost sau nu elevi de nota 10   De ce...

Oferta Speciala
valabila 48h

Daca DeBeers a ajuns sa controleze 85-90% din productia mondiala de diamante, aceasta s-a schimbat destul de putin in ultimii ani. Datorita concurentei din domenii noi, se estimeaza ca, in prezent controleaza intre 30 si 40% din productia mondiala.

Tu ce atitudine ai in fata unei bijuterii cu diamante? Cu ce ai putea compara o bijuterie cu diamant? Crezi ca poate fi o optiune mai buna pentru a oferi un cadou special, altceva decat bijuteriile cu diamante – o pereche de cercei cu diamante sau un colier cu diamante?




Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

    Spune-ne opinia ta despre "Bijuterii atemporale"

    Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


    1 + 5 =

    Cele mai citite articole

    Dr. Vasi Radulescu din cadrul Spitalului Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila" ...
    Guvernul Romaniei a organizat o platforma care lamureste intrebarile cele mai arzatoare cu privire ...
    Gala premiilor Cesar 2021 ar putea fi organizata virtual in 2021, dar deocamdata stim ca va avea ...

    Comentarii articole

    Spune-ti parerea
    CUPLU = 2 Daca unul dintre parteneri face incearca totul, insa celalalt nu face NU INCEARCA ...
    Slabeste rapid si scapa de toxine!
     
    Detoxifiere sanatoasa. Ghid complet pentru femei
     
    Citeste zilnic GRATUIT totul
    despre sanatate, frumusete, stil!
     
    Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
    0
    Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
    Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie