SuntFericita cauta meniu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce poti tu sa oferi

Ce poti tu sa oferi
Ca sa eliminam doua probleme din start: rareori o firma mica poate sa faca un produs sau sa ofere un serviciu la fel de bune, mai ieftine decat alte firme. Multi vor contesta aceasta afirmatie, dar firmele mici care reduc preturi, de regula, mai reduc ceva in compensatie. Chiar si atunci cand cineva reuseste sa incalce regula, se intampla doua lucruri: sunt potopiti de comenzi si isi enerveaza clientii facandu-i sa astepte, iar apoi concurenta reactioneaza printr-o reducere de preturi si mai mare. Astfel, lista de asteptare se scurteaza, dar daca vrea sa contracareze, se reduc si profiturile.

Oferirea unor marje mai mari se poate dovedi o tactica utila pe termen scurt, dar plina de pericole pe termen lung. In esenta, este la fel ca reducerea preturilor, o masura care trebuie intreprinsa numai dupa deliberari foarte serioase. Odata luate in calcul toate aspectele, comerciantul vrea sa-i oferi produse care ii vor face pe clienti fericiti. Pentru aceasta, trebuie sa ofere valoare mai mare decat produsele concurentei, oferind, in acelasi timp, magazinului servicii bune si profituri normale. Urmeaza aceste principii si nu ar trebui sa gresesti prea mult. In acelasi timp, cauta modalitati ieftine de a oferi separat servicii mai bune intr-o maniera relevanta.

Un aspect-cheie de retinut este ca putini vanzatori vand vreodata ceva. Exista si exceptii, bineinteles, dar cei mai multi ii lasa pe clienti sa caute si sa cumpere, activitatea lor limitandu-se la incasarea banilor si la umplerea rafturilor cu marfa. De aceea, orice produs vandut prin magazine trebuie ambalat si prezentat atractiv. Daca ambalajul nu il vinde, nimic altceva nu o va face. Este inutil sa mai spunem ca ambalajul trebuie sa fie relevant pentru produs si pentru felul in care consumatorul il vede. Daca produsul este fragil, are nevoie de un ambalaj protector; daca a fost gandit pentru a fi oferit cadou, trebuie sa arate placut la vedere s.a.m.d.

Materialele publicitare pot fi necesare ca sa atraga atentia asupra produsului si sa imbie la cumparat. Aceasta este o zona specializata, deci cere sfatul unei firme de publicitate sau de design cu experienta in acest domeniu.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Prin Bucuresti cu rucsacul in spate


Ca sa nu cada in derizoriu un autor contemporan de literatura de calatorie trebuie sa stie sa spuna povesti frumoase Si mai ales sa le spuna frumos Dan Manusaride a demonstrat ca poate face si una si alta  in volumele pe care le-a publicat tot la editura Rentrop & Straton in anii din urma Calatorind prin aer pe apa...

Oferta Speciala
valabila 48h

Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre job

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre afacerea ta

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre firma

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre produse

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre servicii

Cele mai citite articole

Oricat de mult am vrea sa ascundem faptul ca nu ne-am odihnit suficient, incercand cu ajutorul ...
Memoria si concentrarea sunt doua aspecte fundamentale ale functionarii cognitive, iar antrenarea ...
Calitatea machiajului, a obiectelor sau accesoriilor pe care le purtam ne poate ajuta sa obtinem un ...
Slabeste rapid
si scapa de toxine!
Iti oferim un Raport Special GRATUIT
"Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
Citeste zilnic GRATUIT totul despre sanatate, frumusete, stil!
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016