Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa gestionezi conflictele la locul de munca

Cum sa gestionezi conflictele la locul de munca
In profesie, ca si in viata, vrei sau nu, este implicat intr-o lupta acerba pentru existenta. Din aceasta lupta ies invingatori doar cei mai buni, cei ce stiu sa-si valorifice talentele si sunt capabili sa se apere. Nu permite altora sa-ti submineze autoritatea...


In cazul in care, fara dorinta ta, esti in conflict cu cineva, este bine sa respecti urmatoarele reguli:
1. Incearca sa eviti declansarea unui conflict
Un conflict intre doi sefi sau intre un sef si un subordonat este un lucru extrem de neplacut si trebuie evitat pe cat posibil.
Daca, in ciuda incercarilor de a evita o confruntare, esti implicat intr-o astfel de situatie, straduieste-te, in primul rand, sa nu afisezi teama, emotie sau alte manifestari de slabicune.
In plus, nu te enerva! Furia te impiedica sa gandesti si sa actionezi rational, este o dovada de pierdere a controlului, situatie ce poate fi exploatata de adversar.
2. Respecta principiile etice
Un principiu de baza in orice confruntare este pastrarea onoarei si reputatiei organizatiei din care faci parte. Orice atingere adusa prestigiului ei se rasfrange ulterior asupra ta si a colaboratorilor tai.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a


Textele care-ti asigura punctajul maxim la proba de limba romana a examenului de Evaluare Nationala clasa a VIII-a Elaborata de un grup de profesori lucrarea Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a are un singur scop instruirea elevului pentru depasirea obstacolului reprezentat de textul cerut indiferent de natura...

Oferta Speciala
valabila 48h

In acelasi timp, in orice conflict este necesar sa incerci sa protejezi colegii si colaboratorii.
3. Foloseste intotdeauna arma cea mai eficienta: munca
In orice disputa rezultatele si performantele activitatii cantaresc greu atunci cand se judeca situatia. Cei care decid de partea cui este dreptatea vor avea in vedere, in primul rand, interesele generale ale organizatiei din care fac parte cei aflati in conflict si vor da castig de cauza celui care are performante mai bune in activitate.
Este, deci, evident ca daca desfasori o activitate mai buna esti mai puternic in orice conflict.


Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 4 din 5 - 4 voturi.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre conflict

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre locul de munca

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre sef

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre subordonat

Spune-ne opinia ta despre "Cum sa gestionezi conflictele la locul de munca"

Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


5 + 8 =

Cele mai citite articole

Echilibrul hormonal este extrem de important si trebuie sa ii acorzi o atentie aparte. Continua mai ...
Stiai ca orezul alb trebuie evitat? Iata de ce!
Bucataria maghiara este apreciata in multe zone din Europa Centrala si de Est, in special in acele ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Nr. 5- Mancatul inainte de somn este total neindicat! Mancatul seara este neindicat doarece in ...
Pare foarte interesanta prin varietatea alimentelor pe care le poți consuma. Mulțumesc.
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Detoxifiere sanatoasa. Ghid complet pentru femei
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0