In ceea ce priveste smaltul dintilor, lucrurile stau altfel, caci acesta nu are nici o posibilitate de a se regenera, asa cum stim in urma vizitelor dureroase la dentist. Fortele formatoare devenite libere prin incheierea procesului de formare a coroanelor de smalt se afla, in fine, in intregime la dispozitia Eului, pentru activitatea gandirii. Este insa vorba de o forta formatoare care – datorita faptului ca nu mai trebuie sa asigure vreo regenerare – s-a eliberat pe de-a-ntregul de trup, adica este activa in mod abstract (si anume extrasa). Prin aceasta apare pentru prima data pentru dezvoltarea gandirii posibilitatea abstractizarii pure. Se pun bazele formarii notiunilor si ale reprezentarilor clar conturate, asa cum va invata copilul sa le foloseasca pe parcursul dezvoltarii sale scolare. Se pregateste posibilitatea de a „musca” in mod spiritual si de a cuprinde in mod precis („de a insfaca”) un lucru.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid privind aplicarea dreptului la educatie pentru copiii cu dizabilitati din Romania
De ce copiii cu dizabilitati sunt marginalizati sau chiar exclusi intr-o forma sau alta din sistemul national de educatie Nu e suficient ca acesti copii duc deja o lupta cumplita cu ei insisi De ce trebuie sa duca inca una cu autoritatile cu institutii indiferente care de fapt sunt obligate prin lege sa le faciliteze accesul la educatie ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
