Un co-detinator al restaurantelor dell’anima, L’Artusi, Anfora si L’Apicio din New York a declarat pentru Business Insider ca patronii de restaurante cer pentru un pahar de vin tot atat cat platesc ei pentru toata sticla cand cumpara angro. Ideea este ca vinul la pahar se misca mai repede, ospatarii le cunosc si le vand mai repede si de aceea restaurantul face profit.
Pasionatii de vin nu comanda la pahar, ci iau o sticla. Si, financiar vorbind, iesi mai bine daca ceri o carafa sau o sticla.
Ceea ce poate nu stii este ca vinul pe care-l primesti tu in pahar este, uneori, ceea ce a ramas de la altii. Daca cineva nu si-a terminat sticla sau nu ii place vinul din sticla pe care si-a comandat-o, vinul este vandut apoi la pahar.
Si mai e ceva: daca nu reusesti sa dai gata toata sticla, restaurantele te lasa sa o iei acasa. Deci nu pierzi nimic.
Cu alte cuvinte, comanda o sticla de vin, nu un pahar. Caci cata distractie poate incapea intr-un singur pahar?!
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Strategia Business4Edu - Educatie cu mindset de leadership
Strategia Business4Edu – Educatie cu mindset de leadership va ofera instrumente clare pentru a transforma procesul de invatare intr-o experienta mai placuta mai eficienta si mai relevanta pentru copii si pentru comunitatea scolara In acest moment lucrarea & 39;Strategie Business4Edu - Educatie cu mindset de leadership& 39; este in curs...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"

Categorii































