Circa 10% din forta de munca franceza lucreaza in industria de automobile, potrivit datelor guvernamentale.
PSA vrea sa faca noi reduceri ale cheltuielilor, din cauza inrautatirii situatiei pe piata europeana, unde realizeaza circa 60% din vanzari.
Ca si Renault, PSA este afectat de faptul ca fabrica automobile clasa mica, a caror productie in Europa este mai putin rentabila.
"Nu vor avea loc concedieri, sau un plan de plecari voluntare", a anuntat conducerea grupului, care mizeaza pe pensionarea angajatilor si pe reconversia interna.
In urma anuntului, mai multe sute de angajati ai PSA s-au adunat in fata sediului grupului din Paris pentru a-si exprima indignarea.
"Suntem revoltati, nu exista niciun motiv pentru suprimarea de locuri de munca, intrucat PSA are lichiditati de 11 miliarde de euro", a declarat Jean-Pierre Mercier, delegat al sindicatului CGT.
El a spus ca PSA este competitiv in Franta, iar sindicatul se va bate pentru protejarea locurilor de munca.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Prin Bucuresti cu rucsacul in spate
Ca sa nu cada in derizoriu un autor contemporan de literatura de calatorie trebuie sa stie sa spuna povesti frumoase Si mai ales sa le spuna frumos Dan Manusaride a demonstrat ca poate face si una si alta in volumele pe care le-a publicat tot la editura Rentrop & Straton in anii din urma Calatorind prin aer pe apa...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h

Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
