Un studiu al cercetatorilor de la Universitatea Cornell arata ca etichetarea unui produs ca fiind organic pacaleste cumparatorul, facandu-l sa creada ca alimentul are un gust mai bun si este mai sanatos, informeaza Daily Mail.
Oamenii de stiinta de la Universitatea Cornell din New York au realizat un studiu la un centru comercial la care au participat 115 persoane. Acestia au testat 3 perechi de produse: 2 iaurturi, 2 prajituri si 2 pungi de chips-uri. In cadrul fiecarei perechi, un produs a fost etichetat “organic” iar altul “normal”. Voluntarii nu au observat diferenta dintre produsele din cadrul fiecarei perechi.
Etichetele alimentelor de “mancare organica” pot fi plasate pe ambalajul unor alimente obisnuite.
Concluzia studiului: unii consumatori nu citesc cu atentie etichetele produselor BIO si din acest motiv sunt pacaliti de comercianti sa plateasca mai mult pentru un produs care nu este organic. Dupa cum stiti, produsele BIO au de cele mai multe ori un pret de doua-trei ori mai mare decat cele obisnuite.
Sursa foto: www.sxc.hu
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic
Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h

Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
