Un studiu al cercetatorilor de la Universitatea Cornell arata ca etichetarea unui produs ca fiind organic pacaleste cumparatorul, facandu-l sa creada ca alimentul are un gust mai bun si este mai sanatos, informeaza Daily Mail.
Oamenii de stiinta de la Universitatea Cornell din New York au realizat un studiu la un centru comercial la care au participat 115 persoane. Acestia au testat 3 perechi de produse: 2 iaurturi, 2 prajituri si 2 pungi de chips-uri. In cadrul fiecarei perechi, un produs a fost etichetat “organic” iar altul “normal”. Voluntarii nu au observat diferenta dintre produsele din cadrul fiecarei perechi.
Etichetele alimentelor de “mancare organica” pot fi plasate pe ambalajul unor alimente obisnuite.
Concluzia studiului: unii consumatori nu citesc cu atentie etichetele produselor BIO si din acest motiv sunt pacaliti de comercianti sa plateasca mai mult pentru un produs care nu este organic. Dupa cum stiti, produsele BIO au de cele mai multe ori un pret de doua-trei ori mai mare decat cele obisnuite.
Sursa foto: www.sxc.hu
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In slujba coroanei
Volumul memorialistic & 39;In slujba coroanei& 39; ne invita sa cunoastem perspectiva personala a autorului dl Dan Ion Lazar membru al echipei ce a insotit Familia Regala la revenirea in tara ca martor si participant direct la evenimentele petrecute atunci dar si mai tarziu la activitatile Casei Regale Romane Aflam intai despre...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h

Redactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
