Agentiile de publicitate vand gigantilor tehnologici informatii despre copii, obtinute prin intermediul jocurilor electronice, a precizat autorul principal al raportului, Anthony Costello.
"Copiii au dreptul sa nu fie bombardati in fiecare zi cu reclame pe telefoanele mobile sau sa fie victimele furtului de date...", a precizat Costello, profesor de sanatate globala si sustenabilitate la University College London.
"La nivel global, publicitatea daunatoare este indreptata spre copii, in special cea asociata cu lucruri care le vor afecta dezvoltarea si sanatatea - cum ar fi incurajarea consumului de zahar, de alimente fast-food, tutun, alcool, jocuri pe calculator si jocuri de noroc", a declarat Costello in cadrul unei conferinte de presa.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare in invatamantul prescolar - EDUCATORI - EDITIE REVIZUITA
EDITIE REVIZUITA 2021 - Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizarea in invatamantul prescolar Lucrarea ofera solutii practice si punctuale cu ajutorul carora poti obtine punctaj maxim la examenul de tiltularizare Axata pe experienta examenelor de titularizare precedente procente de promovabilitate ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Este necesara adoptarea unor reglementari pentru protejarea tinerilor de "utilizarea necorespunzatoare a datelor personale", se mai arata in raport.
In unele tari, copiii vizioneaza anual pana la 30.000 de reclame televizate, iar expunerea tinerilor la publicitate pentru tigarete electronice in Statele Unite a atins cote alarmante, potrivit raportului. In Brazilia, China, India si Nigeria, doua treimi dintre copiii de cinci si sase ani care au participat la sondaj pot recunoaste logo-ul a cel putin unei marci de tigari.
"Dar cred ca cel mai mare pericol este tendinta din publicitatea de pe retelele de socializare si directionarea bazata pe algoritmi", spune Costello.
Multe jocuri "sunt realizate de fapt de companii de publicitate care vor vinde apoi, fara permisiune, toate datele referitoare la acei copii catre marile companii (din domeniul tehnologiei)...", a mai spus acesta.
CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, le-a spus liderilor globali si celor din domeniul securitatii reuniti sambata la Munchen ca mediul online ar trebui reglementat folosind un sistem situat intre regulile existente din domeniul telecomunicatiilor si cele din industriile media.
Expunerea copiilor la marketingul pentru mancare nesanatoasa si bauturi indulcite este asociat cu achizitionarea alimentelor nesanatoase, cu supraponderabilitatea si obezitatea, se mai precizeaza in raport.
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 5
din 5
- 3 voturi.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Comentarii articole