Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reducerea costurilor, cea mai frecventa strategie de criza in randul companiilor din Romania. Tu cum iti conduci firma?

Reducerea costurilor, cea mai frecventa strategie de criza in randul companiilor din Romania. Tu cum iti conduci firma?
Reducerea costurilor, cea mai frecventa strategie de criza in randul companiilor din Romania. Tu cum iti conduci firma?

Reducerea costurilor a fost cea mai raspandita strategie de criza in randul companiilor din Romania care au avut performante bune in ultimii ani, urmata de cresterea productivitatii si restructurarea activitatii, potrivit rezultatelor unui sondaj al Ernst & Young. Sondajul a fost efectuat la finele lunii octombrie in randul a 172 de manageri de la tot atatea companii din Romania, majoritatea private, care "au avut succes" in contextul crizei economice globale din ultimii ani.


Putin peste jumatate dintre companiile vizate au actionariat romanesc, iar 47% au actionariat strain; 13% sunt listate la bursa, 5% sunt controlate de stat, iar alte 5% sunt detinute de fonduri de capital privat. Aproape o cincime - 19% - au avut venituri de peste 100 milioane euro in ultimul an fiscal incheiat, 8% intre 50-99,9 milioane euro, 47% intre 10-49,9 milioane euro, 22% intre 1-9,9 milioane euro, respectiv 5% sub 1 milion euro.

Toate sectoarele economiei sunt reprezentate in randul respondentilor, cu ponderi mai ridicate pentru industrie si manufactura, retail si comert, industrie alimentara si agricultura, respectiv servicii.

Majoritatea companiilor participante la sondaj, respectiv 70% dintre acestea, fac afaceri de tip business to business, 26% lucreaza direct cu consumatorii, iar 4% au afaceri cu statul.

Intrebati care a fost prima reactie la criza financiara globala, 34% dintre managerii intervievati au indicat reducerile de costuri, 23% cresterea productivitatii, 16% restructurarea activitatii, respectiv 11% dezvoltarea de noi produse. Un procentaj de 5% dintre companii au incercat sa-si consolideze pozitia pe piata prin fuziuni si achizitii, iar alte 5% s-au orientat catre atragerea de fonduri europene.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a


Textele care-ti asigura punctajul maxim la proba de limba romana a examenului de Evaluare Nationala clasa a VIII-a Elaborata de un grup de profesori lucrarea Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a are un singur scop instruirea elevului pentru depasirea obstacolului reprezentat de textul cerut indiferent de natura...

Oferta Speciala
valabila 48h


Totodata, 38% dintre manageri plaseaza controlul costurilor printre principalii factori care au determiant succesul companiei lor in criza, 15% indica inovatia, 12% atragerea si retinerea angajatilor performanti, 10% restructurarea, respectiv 9% cresterea productivitatii.

Putini respondenti cred ca factori ca ajustarea strategiei de preturi, motivarea angajatilor, calitatea produselor si serviciilor sau relatiile cu clientii au contribuit semnificativ la performantele companiilor in perioada crizei.


Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre companii

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre criza

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre costuri

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre productivitate

Spune-ne opinia ta despre "Reducerea costurilor, cea mai frecventa strategie de criza in randul companiilor din Romania. Tu cum iti conduci firma?"

Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


4 - 1 =

Cele mai citite articole

Atunci cand iti alegi parfumul, dincolo de aromele pe care le preferi, trebuie sa tii cont si de ce ...
Trebuie sa le eviti! Aceste greseli de curatare a tenului pot avea un efect nedorit. Imbatranirea ...
Crezi ca ai dat suficienti bani pe tot felul de medicamente pana acum si te-ai saturat? Exista ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Asa este, ghirlandele luminoase iti pot schimba complet decorul dormitorului. Mi-am achizitionat 2 ...
“Prietenii sunt familia pe care ti-o alegi.” - Asa este!!!
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Detoxifiere sanatoasa - Ghid complet pentru femei
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0