1. Angajatul care nu-ti respecta timpul. Acest angajat vine tarziu dimineata si pleaca adesea mai repede. Daca intalnirea e la 9 dimineata, el va aparea cu cafeaua in mana la si un sfert. Munceste bine, dar toata lumea sta dupa el.
Solutia: unii oameni nu simt timpul. Altii sunt lipsiti de respect. Trebuie sa-ti dai seama in ce categorie intra. Daca nu are nicio relatie cu timpul, in drum spre sedinta, roaga pe cineva sa-i aminteasca. Daca este insa nepoliticos, nu amana sedinta din cauza lui. Daca nu apare, ofera proiectele bune altcuiva, chiar daca el este cea mai indicata persoana sa se ocupe de asta. Cat despre venitul tarziu si plecatul devreme, daca face treaba buna, uita de ele.
2. Angajatul care se plange tot timpul. Din varii motive, angajatul se poarta ca un pusti in clasa a cincea. Totul este nedrept si iti spune tie asta mereu. Ioana a venit tarziu, George s-a uitat pe YouTube, Lori flirteaza cu baiatul de la IT. Si primeste mai putini bani decat ar merita.
Solutia: Spune-i limpede ca nu vrei sa auzi nimic negativ despre colegii lui. Job-ul tau este sa manageriezi, al lui sa munceasca. Sa nu te mai bata la cap, daca nu este incalcata vreo lege. Cat despre salariu, spune-i ca este stabilit la cota pietei si, daca nu-i place, este liber sa mearga unde vede cu ochi.
3. Angajatul pierde-vara. Nu termina niciodata nimic, este mereu in urma, le da altora ce are el de facut etc.
Solutia: Da-l afara. De ce ai tine langa tine pe cineva care nu face nimic? Baga-l intr-un program de imbunatatire a activitatii de 60 de zile, cu obiective clare. Daca nu se indreapta, arata-i usa.
4. Geniul inept social. Da, stereotipul geniului care nu miroase prea bine, spune lucruri care ii fac pe ceilalti sa se simta aiurea, poarta aceleasi camasi pe care i le-a cumparat mama acum 100 de ani.
Solutia: Munca de acasa. Indiciile sociale nu mai conteaza atat de mut, cand nu trebuie sa interactionezi social. Comunica cu el via email.
5. Angajatul care are nevoie de atentie. Cauta mereu laude si nu vrea niciodata sa fie criticat. Izbucneste in lacrimi. Asteapta o promovare dupa sase luni si nu pricepe de ce nu a primit-o. Vrea oimbratisare ca a venit la serviciu si o steluta aurie ca rasoudne la email-uri.
Solutia: acest tip de comportament necesita interventie rapida si stabilirea unor asteptari limpezi. „Ileana, credem in ideea de a da feedback pozitiv pentru o performanta satisfacatoare. Totusi, nu putem face asta si incazul activitatilor de rutina. Fa-ti treaba si asta include venirea la timp la birou si raspunsul dat clientilor via email in maximum 45 de minute”.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In slujba coroanei
Volumul memorialistic & 39;In slujba coroanei& 39; ne invita sa cunoastem perspectiva personala a autorului dl Dan Ion Lazar membru al echipei ce a insotit Familia Regala la revenirea in tara ca martor si participant direct la evenimentele petrecute atunci dar si mai tarziu la activitatile Casei Regale Romane Aflam intai despre...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Cat de utila va este aceasta informatie? Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 3.8
din 5
- 5 voturi.
Ti-a placut acest articol? Da Like sau trimite-l prin WhatsApp prietenilor tai!