Intr-un studiu realizat pe 500 de femei si publicat in noiembrie in revista 'Fertility and Sterility', s-a demonstrat ca femeile a caror alimentatie este bogata in fructe, legume, peste, cereale si fainuri complete sunt mai fertile.
Din cele 500 de femei, numai 17% din cele care tineau riguros dieta mediteraneana au spus ca au avut dificultati in a ramane insarcinate. La femeile care nu tineau corect regimul mentionat, procentajul a fost de 26%.
Te-ai abonat la newsletterul SuntFericita?
Descarca GRATUIT "TOP Ceaiuri din plante medicinale Beneficii si Recomandari"
de SuntFericita.roRedactia Sunt Fericita reprezinta o echipa de 3 femei care cerceteaza zilnic cele mai relevante subiecte pentru cititoarele si cititorii nostri. Informatiile sunt apoi filtrate pentru a fi transpuse intr-o maniera cat mai prietenoasa cu putinta in articolele pe care le parcurgeti cu placere.
Categorii









































