Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum devine fotbalul un personaj important in viata femeilor

Cum devine fotbalul un personaj important in viata femeilor
de la 2016-06-01
Cum devine fotbalul un personaj important in viata femeilor

Intr-o perioada in care atentia tuturor advertiserilor este indreptata catre sportul rege, BILLA Romania propune o abordare inedita printr-o campanie care personalizeaza fotbalul si il transforma intr-un personaj important in viata femeilor. Si a noastra, a tuturor.


Campania Vara asta, la BILLA subiectul principal esti tu! foloseste termeni specifici jargonului fotbalistic in contexte tipic feminine intr-o serie de spoturi TV in care femeile se vor regasi cu siguranta, indiferent de relatia lor cu fotbalul.

“Intr-o perioada extrem de incarcata din punct de vedere fotbalistic cum este cea in care se desfasoara EURO 2016, campaniile de comunicare ne aglomereaza an de an pauzele publicitare intr-un mod previzibil. Noi ne-am propus sa aducem fotbalul acolo unde este cel mai aproape de noi, adica in viata noastra de zi cu zi. Astfel ca l-am transformat intr-un partener de discutie, dribland cu replici si cuvinte tipice perioadei“, declara Raluca Mihaila, Director de Marketing BILLA Romania.

Pornind de la acest insight, campania construieste o serie de ipostaze feminine din viata de zi cu zi, impachetate in limbaj fotbalistic intr-un mod amuzant si memorabil: de la friptura care “nu mai prinde echipa” pentru ca a fost arsa in prealabil si pana la iubitul care “nu era de prima divizie”, de la cainele care primeste cartonas rosu la urmatoarea abatere si pana la distractia reprizelor de la cosmetica.

Totodata, pentru ca atat in lumea fotbalului, cat si in viata de zi cu zi, cu totii ne dorim sa castigam, la BILLA, pe durata promotiei valabile din 2 iunie, la fiecare 150 lei cumulati din bonuri Billa Card de peste 50 lei, clientii primesc automat 10 lei pe care ii pot folosi la alegere, pana pe 24 iulie, pentru bonuri de peste 50 lei.  

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid privind aplicarea dreptului la educatie pentru copiii cu dizabilitati din Romania


De ce copiii cu dizabilitati sunt marginalizati sau chiar exclusi intr-o forma sau alta din sistemul national de educatie Nu e suficient ca acesti copii duc deja o lupta cumplita cu ei insisi De ce trebuie sa duca inca una cu autoritatile cu institutii indiferente care de fapt sunt obligate prin lege sa le faciliteze accesul la educatie ...

Oferta Speciala
valabila 48h

In plus, toate bonurile de peste 50 lei din perioada 2 iunie – 10 iulie intra automat in tombola celor 6 weekend-uri la mare sau la munte pline de activitati de relaxare si distractie pentru intreaga familie.  

“Desi in aceasta perioada suntem dominati de teme si imagini fotbalistice, consideram ca indiferent de sezonalitati si de evenimente internationale majore, noi suntem si trebuie sa ramanem personajele principale ale vietii noastre. Vara asta, la Billa subiectul principal esti tu! isi doreste sa sublinieze exact acest lucru”, a completat Raluca Mihaila.

Campania a debutat prin doua spoturi TV de teasing disponibile aici:
https://www.youtube.com/watch?v=GhVSMjJOqgI
https://www.youtube.com/watch?v=yX6AP53ADO4
si va continua prin comunicarea integrata a promotiei nationale care se desfasoara in perioada 2 iunie – 24 iulie pe TV, radio, presa scrisa, online, Facebook, la metrou si in magazine.

Regulamentul campaniei poate fi consultat pe www.billa.ro si pe pagina de Facebook BILLA Romania.



Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre fotbal

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre femei

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre sport

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre publicitate

Spune-ne opinia ta despre "Cum devine fotbalul un personaj important in viata femeilor"

Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


10 - 4 =

Cele mai citite articole

Kilogramele in plus iti dau batai de cap? Incerci sa slabesti, insa nu reusesti? Atunci inseamna ca ...
Consumul de ton ofera numeroase beneficii pentru sanatate, printre care - reducerea tulburarilor ...
Vitamina A, cunoscuta si sub numele de retinol, reprezinta un nutrient foarte important pentru ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Fiti mai atenti la ceea ce publicati! Copiii intre 3 și 6 ani au nevoie de 13 ore de somn, ...
Eu folosesc uleiul de ricin in vopseaua de par .este f bun
Domnule doctor soțul meu a fost diagnosticat în urma cu 4 luni cu o bacterie ...
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Detoxifiere sanatoasa - Ghid complet pentru femei
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0