Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 gustari, altele decat iaurtul, care imbunatatesc digestia

5 gustari, altele decat iaurtul, care imbunatatesc digestia
Poate ca uneori n-ai chef de iaurt sau poate nu ai lingurita la tine. Asta nu inseamna insa ca digestia nu trebuie sa te intereseze, caci ea iti influenteaza starea de sanatate si dispozitia. Iata un mic ghid al alimentelor alternative care te vor mentine in forma.


1. Probioticele sarate si crocante din borcanul din camara.
Incearca muraturile care, ca si iaurtul, au multe probiotice ce indeparteaza bacteriile rele din intestin si ajuta la prevenirea balonarii,  gazelor, diareei, constipatiei si a altor problem digestive. Sunt o alegere excelenta pentru vegetarieni si vegani.
2. Radacina care regleaza.
Ghimbirul are deja o buna reputatie cand vien vorba de reducerea starii de voma si de greata, dar este deosebit de bun pentru a ajuta bolul alimentar sa treaca usor si rapid prin sistemul digestiv. Fa un ceai din radacina fiarta in apa timp de 30 de minute. Indulceste-l cu miere. Atentie: trebuie sa sugi radacina ca pe acadea. 
3. Bautura calda ce-ti alina intestinele.
Se stie de secole faptul ca musetelul e bun la alinarea problemelor gastrointestinale. Aceasta planta ajuta si la somn si se crede ca are efect sedativ asupra tractului digestiv, diminuand simptomele refluxului, durerile abdominale si crampele, dar si senzatia de greata si voma. 
4. Varul iaurtului pe care-l poti bea direct din sticla.
Kefirul este din familia iaurtului, adica are acelasi mix optim de probiotice (bacterii vii „bune” care mentin echilibrul in intestine) si prebiotice (carbohidrati nondigerabili care actioneaza ca mancare pentru probiotice). Diferenta tehnica: iaurtul este creat din lapte prin adaugarea de bacterii din acid lactic, kefirul se face din combinarea laptelui cu un complex de ciuperci si de bacterii lactobacillus. Diferenta pe care o vei observa tu: kefirul are forma lichida si n-ai nevoie de ustensile pentru a-l consuma.
5. Semintele care imblanzesc stomacul.
In India, chimenul este oferit pe post de digestiv sau de „bomboana” care improspateaza respiratia. Cand spargi chimen intre dinti, semintele elimina un compus numit terpenoid anethole care creste motilitatea stomacului. Teoria si practica spun ca semintele de chimen actioneaza ca antispasmotice, eliminand gazele, crampele si neplacerile stomacale. Pentru ca au si o cantitate echitabila de fibre, semintele de chime te scapa si de constipatie.

Sursa foto: www.sxc.hu
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Franta arta de a trai bine


Franta arta de a trai bine Impresii de calatorie povestite intr-un stil absolut savuros   Informatii inedite descrieri pitoresti intamplari amuzante Vei devora pur si simplu aceasta carte Cartile de calatorii au un farmec aparte Iti permit sa "calatoresti" si tu sa cunosti locuri si culturi noi sa te bucuri de frumusetile...

Oferta Speciala
valabila 48h

Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre dieta

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre sanatate

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre probiotice

Cele mai citite articole

Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Gateste sanatos: Top 5 retete Bio
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0