Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce poti sa mananci inainte de culcare

de Camelia Diaconu la 2021-03-23
Ce poti sa mananci inainte de culcare
Chiar daca se spune ca seara nu mai este recomandat sa mananci nimic cu cel putin 4 ore inainte de somn, se intampla sa iti fie foame sau sa ai pofta de o gustare. Pentru a nu-ti ingreuna digestia si pentru a avea un somn linistit, iti recomandam cateva idei de gustari pe care le poti avea seara mai tarziu!


Cu siguranta te intrebi daca este recomandat sa mai mananci seara tarziu. Ei bine, in primul rand depinde de preferintele tale, dar si de ce ai mancat pe timpul zilei, daca i-ai dat corpului doza suficienta de nutrienti de care are nevoie. Poftele de la orele tarzii iti pot afecta atat starea de sanatatea a organismului, cat si silueta.  Daca ti se face foame, iata ce alimente iti recomandam sa consumi.
 
Seminte de dovleac. Acestea au in compozitie magneziu, iar o simpla portie de 30 de grame de seminte ii va oferi organismului necesarul zilnic. Semintele de dovleac te vor ajuta si sa iti reglezi nivelul de odihna deoarece activeaza productia de melatonina si te ajuta sa fii mai calm si mai relaxat inainte de culcare.
 
Nuci. Nutrientii benefici organismului ii gasesti intr-o portie de nuci. Nu ai de ce sa te temi ca o mica gustare iti va afecta silueta, insa este important sa nu exagerezi cu mancatul. Nucile te pot ajuta si sa iti mentii un indice glicemic stabil pentru urmatoarea zi.
 
Struguri inghetati. Sunt asemanatori cu serbetul si inghetata, dar sunt mai buni pentru ca au mai putine calorii si nu ingrasa. Boabele sunt aromate, dar nu sunt extrem de dulci, asa ca te vor ajuta sa scapi rapid de senzatia de foame.  Ce ne sfatuiesc nutritionistii este sa fim atenti cu gramajul portiilor de mancare. Nu conteaza neaparat ora la care mananci, ci cantitatea pe care o ai in farfurie. Cel mai bine este sa iti obisnuiesti corpul cu portii mici, dar mai dese.
 
Bea un pahar cu lapte. Este optiunea pe care cu siguranta o tii minte din copilarie, insa care este potrivita oricand. Laptele contine proteine, carbohidrati, dar si grasimi care iti vor satisface pofta de mancare fara un aport mare calorii. De asemenea, laptele te va ajuta sa te odihnesti mult mai bine pe timpul noptii datorita triptofanului, aminoacidul care stimuleaza productia de serotonina.
 
Bea un ceai de plante. Pe langa alimentatie este si extrem de important ce bei. Seara, inainte cu doua ore de culcare bea un ceai de plante. Poti alege ce plante iti plac, chiar si cu fructe, daca acestea te ajuta sa te linistesti. Avand in vedere ca este deja sezonul rece, poti incerca si ceaiul de ghimbir cu turmeric deoarece te ajuta sa elimini pofta de mancare, dar previne si ingrasarea.

Afla aici care sunt beneficiile unei diete colorate!

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Mind Aerobics


Descoperiti aceasta inovatie demna de Premiul Nobel care va poate imbunatati functiile cerebrale prin sunete A fost dovedit stiintific faptul ca aceasta tehnologie audio revolutionara dezvolta abilitatile mentale  inlatura stresul imbunatateste capacitatea de concentrare si creativitatea imbunatateste memoria aduce o stare...

Oferta Speciala
valabila 48h

Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 3.94 din 5 - 18 voturi.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

    Cele mai citite articole

    Slabeste rapid si scapa de toxine!
     
    Gateste sanatos: Top 5 retete Bio
     
    Citeste zilnic GRATUIT totul
    despre sanatate, frumusete, stil!
     
    Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
    0