Dar oare copiii inteleg ca bomboanele gumate nu sunt bune pentru ei si ca mai bine rontaie un mar? Unii da. Birke Baehr, de doar 11 ani, a fost invitat la TED si a vorbit liber despre ce crede el ca se intampla in industria alimentara.
Copiii sunt cei mai usor impresionabili. Ei cad primii in plasa marketingului companiilor alimentare promovate la TV, radio, peste tot, dealtfel. Si isi conving si parintii sa le cumpere ceea ce vad. In special copiii mici sunt atrasi de ambalajele colorate si de jucariile de plastic (stiti de pufuletii cu surprize, nu?).
Reclamele ne fac sa credem ca mancarea noastra provine din niste ferme insorite, und eporcii se tavalesc in noroi, iar vacile mananca nestingherite iarba verde. Ceea ce nu e adevarat. Exista seminte si carne procesate genetic, porumbul este modificat genetic si extracte de porumb sunt folosite in intreaga industrie alimentara la procesare, fructele si legumele sunt stropite cu pesticide si asa mai departe.
Cat despre educatia pe care le-o putem face copiilor nostri, este destul de simplu: le povestim ce se afla in cutia colorata de cereale pe care si-o doreste si ii propunem o varianta mai simpla, mai sanatoasa. Gusturile se educa.
Si, in cele din urma, pe ce vreti sa va dati banii: pe mancare vie sau pe medicamente?
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Jurnal de tatic
Cresterea copilului de la o zi la un an Posibil Mai curand cresterea parintilor de la o zi la un an JURNAL DE TATIC - un adevarat manual pentru tatici Dar dedicat mamicilor Gata Asteptarea a luat sfarsit Prima carte despre implicarea tatalui in cresterea copilului a venit din tipografie 0 teorie 100 practica zi de zi si mai ales ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Newsletter GRATUIT SuntFericita
Aboneaza-te acum GRATUIT si primesti imediat Raportul Special "Retete de detoxifiere pe baza de fructe si legume"
