Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mesajele de avertizare de pe pachetele de tigari ii lasa reci pe fumatori. Tu ce parere ai?

Mesajele de avertizare de pe pachetele de tigari ii lasa reci pe fumatori. Tu ce parere ai?
Mesajele de avertizare de pe pachetele de tigari ii lasa reci pe fumatori. Tu ce parere ai?

Un studiu efectuat in premiera despre impactul imaginilor de pe pachetele de tigari asupra fumatorilor si a celor care au renuntat la fumat prin tehnici de neuromarketing a evidentiat ca mesajele respective au impact zero. In examinarea subiectilor s-a folosit RMN-ul functional pentru detectarea reactiei creierului la mesajele de pe pachetele de tigari.


"Am realizat acest studiu pornind de la comportamentul fumatorilor de evitare a mesajelor de pe pachetele de tigari: 30% dintre tineri acopera imaginea atunci cand iau tigari din pachet. In acelasi timp, conform unui studiu realizat de A.T. Kearney, in cei trei ani de criza economica romanii au devenit mai viciosi, cheltuind aproape jumatate din venituri pe alimente, tigari si alcool, tigarile si alcoolul inregistrand chiar o crestere de un punct procentual, de la 6,2% in 2008 la 7,2% in 2009. Deci impactul avertismentelor scrise si vizuale de pe pachetele de tigari nu e suficient", a declarat Stelian Marian, director Synergon Consulting, care a organizat vineri conferinta ''Neuromarketing, de la cititul printre randuri la cititul printre neuroni'', la Centrul de Diagnostic si Tratament "Victor Babes".

In prima parte a cercetarii a fost examinata reactia la mesajele verbale a fumatorilor si a subiectilor care au renuntat la fumat de cel putin un an. Nici in cazul fumatorilor, nici al ex-fumatorilor nu a aparut vreun semn de emotie in creier, acesta neprocesand mesajul verbal de avertizare, sustin realizatorii studiului.

In a doua parte, echipa de cercetatori a investigat reactia creierului la combinatia imagine - mesaj verbal. Creierul ambelor categorii de participanti in studiu a prezentat semne de emotii mai puternice la fostii fumatori.

Adaugarea imaginilor a condus si la procesarea mesajului verbal. In cazul fumatorilor, combinatia imagine - mesaj verbal a generat activari specifice sentimentului de vina si de stare de conflict mental.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE profesori


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h


Studiul despre efectele imaginilor de pe pachetele de tigari a condus la concluzia ca raspunsurile cele mai puternice se vad atunci cand subiectii sunt supusi la imagini foarte socante (tumori la gat si la plamani).

Realizatorii studiului atrag atentia ca pentru a avea impact mesajele folosite trebuie in mod necesar sa fie insotite de fotografii cu un continut fizic explicit.

"Pornind de aici am vrut sa vedem creierul in actiune in mod direct, apeland la tehnica de neuromarketing. Am obtinut astfel date nu doar despre ce gandeste consumatorul in mod constient, ci si despre cum reactioneaza la un produs in mod inconstient", a explicat, la randul sau, Dragos Carneci, reprezentant Synergon Consulting.

El a mentionat ca se studiaza in unele tari si posibilitatea ca unele pachete de tigari sa nu mai arate atractiv si eventual sa fie albe si cu mesajele pe ele.

Pentru a avea un impact asupra fumatorilor, este necesar ca textele sa fie insotite de imagini foarte dure, a subliniat Carneci.

Neuromarketingul este o stiinta revolutionara, care a aparut si pe piata din Romania si care propune mai multe instrumente de evaluare a activitatii creierului care sta la baza deciziilor de cumparare. Instrumentele de neuromarketing ofera date nu doar despre ce gandeste un consumator, ci si despre cum reactioneaza la un anumit produs sau o anumita reclama in mod inconstient.


Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre tigari

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre fumatori

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre mesaje

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre pachete

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre studiu

Spune-ne opinia ta despre "Mesajele de avertizare de pe pachetele de tigari ii lasa reci pe fumatori. Tu ce parere ai?"

Pentru a putea comenta trebuie sa fiti de acord cu Termeni si conditiile site-ului.


9 - 1 =

Cele mai citite articole

Boala Parkinson este o afectiune a sistemului nervos, care are efecte negative, in mod progresiv, ...
Locuiesti la casa si iti doresti ca si spatiul din curte sa fie amenajat modern, conform celor mai ...
Ne indulcesc zilele cu gustul lor deosebit. Fie ca sunt cu ciocolata, vanilie, ori cu branza, ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Asa este, ghirlandele luminoase iti pot schimba complet decorul dormitorului. Mi-am achizitionat 2 ...
“Prietenii sunt familia pe care ti-o alegi.” - Asa este!!!
Slabeste rapid si scapa de toxine!
 
Detoxifiere sanatoasa - Ghid complet pentru femei
 
Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!
 
Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
0