Fervex a fost retras de pe piata. Medicamentul contine o bacterie periculoasa

In urma unui control de rutina efectuat in Franta s-a descoperit ca medicamentul Fervex cu aroma de zmeura, care nu se comercializeaza in Romania, contine bacterii atipice. Agentia Europeana a Medicamentului a hotarat retragerea acestuia din farmacii.

Fervex a fost retras din farmacii deoarece producatorul francez a descoperit un lot care contine o bacterie periculoasa pentru sanatate. Agentia Europeana a Medicamentului a hotarat retragerea de pe piata a acestui medicament.
Medicamentul Fervex este recomandat in combaterea simptomelor care insotesc racelile sau virozele respiratorii manifestate prin dureri de cap, febra si secretie nazala abundenta.
Upsa, producatorul din Franta, a descoperit in Fervexul cu aroma de zmeura o bacterie periculoasa si a cerut retragerea de pe piata a medicamentului, a declarat presedintele Agentiei Nationale A Medicamentului, Marius Savu.
Compania a decis, ca masura de precautie, retragerea de pe piata a produsului Fervex Adulti si Fervex Copii, granule pentru solutie orala, chiar daca suspiciunile vizeaza in principal medicamentul cu aroma de zmeura (care nu este comercializat in Romania).
Zaharul (sucroza) din continutul acestui medicament este sursa prezentei microbiene. In urma analizelor a fost identificata prezenta bacteriei Enterococcus faecalis care poate provoca infectii la nivelul tractului digestiv.
800.000 de cutii de Fervex au fost oprite de la comercializare
Pana in acest moment, 800.000 de cutii de Fervex au fost oprite de la comericalizare. Dr. Marius Savu recomanda persoanelor care au cumparat acest medicament sa nu il administreze si sa il returneze farmaciei de unde l-au cumparat.

Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE invatatori

Subiecte definitivat invatatori 2020 - Teste rezolvate la limba si literatura romana si matematica - metodica predarii acestora in invatamantul primar Sa dati… sau sa luati DEFINITIVATUL  Dvs ce v-ati propus “Sa iau Definitivatul inseamna sa-mi implinesc visul din copilarie acela de a deveni omul care formeaza copiii de la...

Reactiile adverse ale produsului posibil contaminat sunt greata, varsaturi si diaree.

Sursa foto: www.sxc.hu

Nota: 4 din 5 - 3 voturi.

Mai multe articole despre sanatate