SuntFericita cauta meniu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vinul, consumat in cantitati moderate, prelungeste viata

de Alina Ilie la 2014-09-01
Vinul, consumat in cantitati moderate, prelungeste viata
Medicii cardiologi sustin ca un pahar de vin alb sau rosu baut la cina prelungeste viata. O noua cercetare arata ca atat vinurile rosii cat si cele albe ne protejeaza impotriva bolilor de inima. Antioxidantii din compozitia lor reduc riscul de inflamatii cronice, care pot cauza obezitate, diabet si cancer.


Studiile anterioare au aratat ca vinul rosu este benefic pentru inima, insa si cel alb este la fel de util, noteaza The Telegraph. Vinul contine polifenoli si antioxidanti care aduc numeroase beneficii pentru sanatate. Potrivit unui studiu publicat in Journal of Nutrition, vinul regleaza nivelul de glucoza din sange, prevenind astfel diabetul de tip 2.
Unul dintre compusi, resveratrol, care se gaseste in strugurii rosii si albi, este cunoscut pentru efectele benefice asupra corpului, cum ar fi lupta cu cancerul si reducerea riscului de boli de inima.
S-a ajuns la concluzia ca resveratrolul inhiba dezvoltarea celulelor canceroase, neutralizeaza radicalii liberi si previne depunerea colesterolului pe peretii vaselor de sange.
In acelasi timp, aceasta substanta imbunatateste capacitate de memorare, creste imunitatea organismului, mentine fermitatea pielii si impiedica imbatranirea prematura.
Potrivit noului studiu realizat in Cehia si prezentat la Societatea Europeana de Cardiologie (ESC), exista o legatura stransa intre consumul de vin si exercitiile fizice. Impreuna fac minuni pentru corpul uman.
La studiu au participat 146 de persoane care aveau un risc scazut de a suferi de boli de inima. Jumatate din participanti au consumat vin rosu (Pinot Noir), iar cealalta jumatate, vin alb (Chardonnay-Pinot). Acestia au consumat cantitati moderate de vin, timp de 1 an. Astfel, s-a constatat ca vinul a determinat o scadere a cantitatii totale de colesterol din sange.
Coordonatorul studiului, profesorul Milos Taborsky a declarat ca "rezultatele au fost identice in cazul ambelor tipuri de vin".
Participantii la studiu au notat intr-un jurnal daca au mai consumat de-a lungul studiului si alte bauturi alcoolice, daca au luat medicamente si daca au facut regulat exercitii fizice.
Profesorul Taborsky spune ca exercitiile fizice efectuate regulat si un consum moderat de vin previn ateroscleroza si ne protejeaza de bolile cardiovasculare.

Te-ai abonat la newsletterul SuntFericita?
Descarca GRATUIT "TOP Ceaiuri din plante medicinale Beneficii si Recomandari"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


de Alina Ilie
Alina Ilie s-a alaturat echipei SuntFericita.manager.ro in anul 2013. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre sanatate si stare de bine, diete, frumusete, retete culinare. Are experienta si in domenii precum fiscalitate si contabilitate, idei de afaceri si agricultura.

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre vin rosu

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre vin alb

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre boli de inima

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre beneficii pentru sanatate

Cele mai citite articole

Fructele si legumele de primavara sunt printre cele mai sanatoase alimente, deoarece sunt proaspete ...
Cand vine vorba de sanatatea feminina, un lucru este sigur: nu trebuie sa mai existe subiecte tabu. ...
Familia este acel loc in care ne simtim in siguranta, unde iubirea si sprijinul ne fac sa ne simtim ...
Slabeste rapid
si scapa de toxine!
Iti oferim un Raport Special GRATUIT
"TOP Ceaiuri din plante medicinale Beneficii si Recomandari"
Citeste zilnic GRATUIT totul despre sanatate, frumusete, stil!
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016