Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Trucuri folosite de restaurantele fast-food pentru a ne face sa mancam mai mult

Trucuri folosite de restaurantele fast-food pentru a ne face sa mancam mai mult
Trucuri folosite de restaurantele fast-food pentru a ne face sa mancam mai mult

Obezitatea este provocata de o combinatie dintre un consum excesiv de calorii, lipsa activitatii fizice si o predispozitie genetica, desi, in anumite situatii, cauzele principale sunt genele, afectiunile endocrine, medicamentatia sau afectiunile psihice.


Restaurantele fast-food apeleaza la tot felul de trucuri pentru a-i convinge pe clienti sa consume cat mai mult. Hamburgerii, cartofii prajiti si sucurile acidulate ar trebui evitate pentru ca o dieta bogata in grasimi creste riscul de obezitate.
Cele mai cunoscute lanturi de restaurante fast food din lume sunt McDonald's, Burger King si KFC.
Obezitatea este cauzata de un consum excesiv de calorii, si in ciuda tututor avertismentelor din partea specialistilor, oamenii tot continua sa manance in restaurantele fast-food. Bolile asociate cu aceste probleme de greutate cauzeaza in jur de 300.000 de decese anual.
Mirosul din restaurant poate sa influenteze cantitatea de mancare consumata. Fast-food-urile profita de acest lucru prin folosirea unor arome artificiale, dar si prin faptul ca obliga clientii sa stea la coada, in loc sa fie serviti la masa. Astfel, persoanele din fata vor trece cu produsele achizitionate pe langa ceilalti, care vor vedea si vor mirosi mancarea, fiind predispusi sa comande mai mult.
Felul in care portiile sunt servite incurajeaza de asemenea consumul in exces.
Mai mult decat atat, portiile mari de mancare sunt promovate ca fiind  portii normale. Astfel, fast-food-urile au facut ca portiile mari, "extra", sa para varianta obisnuita, normala, portiile mici fiind pentru situatii exceptionale.
Studiile arata ca, daca primesc mai multe produse la un pret similar, oamenii au tendinta sa le manance, chiar daca nu aveau de gand, initial. Spre exemplu, daca primesc si cartofi prajiti alaturi de un hamburger, cei mai multi vor manca ambele produse, desi s-ar fi saturat cu unul dintre ele.
Si muzica are un efect important asupra cantitatii pe care o mancam. Studiile arata ca melodiile lente, in surdina, incurajeaza clientii sa petreaca mai mult timp intr-un anumit loc, astfel ca acestia au tendinta sa comande mai multe produse. Acesta este motivul pentru care restaurantele de tip fast-food folosesc in general muzica pop, in surdina, si nu melodii dance sau techno.

Surse: wikipedia.org, Mediafax


Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele



Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre fast food

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre mcdonald\'s

Articole similare

Ultimele articole


Mai multe articole despre cartofi prajiti

Spune-ne opinia ta despre "Trucuri folosite de restaurantele fast-food pentru a ne face sa mancam mai mult"



7 - 1 =

Cele mai citite articole

Verifici agenda cu lucrurile pe care le ai de rezolvat, dar pur si simplu nu ai energia sa le faci ...
Am intrat in postul Craciunului, asa ca sigur iti este dificil sa gasesti retete cu care sa ii ...
Multe femei nici macar nu pot sa isi imagineze cum ar fi viata lor fara rimel. Din pacate, pe cat ...

Comentarii articole

Spune-ti parerea
Deficiența de Zinc poate fi fatală. Prea puțini știu cât ...
Eficienta zincului se extinde si in tratarea dermatitei si a acneei. Cresterea normala a unghiilor ...
Castravetele amar este o leguma minune eu folosesc. vand seminte castravete/ceai dau si retete este ...
Bucura-te zilnic de Frumusetea Ta

Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Citeste zilnic GRATUIT totul
despre sanatate, frumusete, stil!

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Ebook-ul gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton
0